Reklama
Rozwiń
Reklama

Apple podnosi poprzeczkę… cenową. Trwa walka o klienta premium

Smartfony z najwyższej półki – po premierze iphone’a czas na najnowsze topowe modele azjatyckiej konkurencji.

Publikacja: 17.09.2018 20:48

Apple podnosi poprzeczkę… cenową. Trwa walka o klienta premium

Foto: cyfrowa.rp.pl

Marka uznawana dotąd za prestiżową chce być jeszcze bardziej elitarna. Apple nie ukrywa już, że interesują go głównie klienci z grubym portfelem, i nie zamierza brać udziału w wojnach cenowych. Dowodzi tego nowa seria smartfonów amerykańskiego producenta (Xs), która została zaprezentowana w ostatnią środę. Abstrahując od technologicznych rozwiązań, jakie oferuje koncern z Cupertino, można stwierdzić jedno: nowe modele są droższe od poprzedników. Wystarczy wskazać na model Xs Max w wersji 512 GB, który jest w cenie używanego samochodu. Będzie trzeba za niego zapłacić ponad 7,2 tys. zł, a tyle wystarczyłoby na zakup mazdy 6 z 2004 r. bądź dziesięcioletniego citroena C1.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Reklama
Reklama