Reklama

Apple podnosi poprzeczkę… cenową. Trwa walka o klienta premium

Smartfony z najwyższej półki – po premierze iphone’a czas na najnowsze topowe modele azjatyckiej konkurencji.

Publikacja: 17.09.2018 20:48

Apple podnosi poprzeczkę… cenową. Trwa walka o klienta premium

Foto: cyfrowa.rp.pl

Marka uznawana dotąd za prestiżową chce być jeszcze bardziej elitarna. Apple nie ukrywa już, że interesują go głównie klienci z grubym portfelem, i nie zamierza brać udziału w wojnach cenowych. Dowodzi tego nowa seria smartfonów amerykańskiego producenta (Xs), która została zaprezentowana w ostatnią środę. Abstrahując od technologicznych rozwiązań, jakie oferuje koncern z Cupertino, można stwierdzić jedno: nowe modele są droższe od poprzedników. Wystarczy wskazać na model Xs Max w wersji 512 GB, który jest w cenie używanego samochodu. Będzie trzeba za niego zapłacić ponad 7,2 tys. zł, a tyle wystarczyłoby na zakup mazdy 6 z 2004 r. bądź dziesięcioletniego citroena C1.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Reklama
Reklama