Apple podnosi poprzeczkę… cenową. Trwa walka o klienta premium

Smartfony z najwyższej półki – po premierze iphone’a czas na najnowsze topowe modele azjatyckiej konkurencji.

Publikacja: 17.09.2018 20:48

Apple podnosi poprzeczkę… cenową. Trwa walka o klienta premium

Foto: cyfrowa.rp.pl

Marka uznawana dotąd za prestiżową chce być jeszcze bardziej elitarna. Apple nie ukrywa już, że interesują go głównie klienci z grubym portfelem, i nie zamierza brać udziału w wojnach cenowych. Dowodzi tego nowa seria smartfonów amerykańskiego producenta (Xs), która została zaprezentowana w ostatnią środę. Abstrahując od technologicznych rozwiązań, jakie oferuje koncern z Cupertino, można stwierdzić jedno: nowe modele są droższe od poprzedników. Wystarczy wskazać na model Xs Max w wersji 512 GB, który jest w cenie używanego samochodu. Będzie trzeba za niego zapłacić ponad 7,2 tys. zł, a tyle wystarczyłoby na zakup mazdy 6 z 2004 r. bądź dziesięcioletniego citroena C1.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny
Gadżety
Ten sprzęt Apple może być hitem. Polacy w światowej czołówce
Gadżety
Samsung podsumował 2024 rok. Utrzymał pozycję globalnego lidera rynku telewizorów
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Gadżety
To miał być rewolucyjny gadżet. Tysiące klientów nie odzyskają pieniędzy
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń