Reklama
Rozwiń
Reklama

Apple podnosi poprzeczkę… cenową. Trwa walka o klienta premium

Smartfony z najwyższej półki – po premierze iphone’a czas na najnowsze topowe modele azjatyckiej konkurencji.

Publikacja: 17.09.2018 20:48

Apple podnosi poprzeczkę… cenową. Trwa walka o klienta premium

Foto: cyfrowa.rp.pl

Marka uznawana dotąd za prestiżową chce być jeszcze bardziej elitarna. Apple nie ukrywa już, że interesują go głównie klienci z grubym portfelem, i nie zamierza brać udziału w wojnach cenowych. Dowodzi tego nowa seria smartfonów amerykańskiego producenta (Xs), która została zaprezentowana w ostatnią środę. Abstrahując od technologicznych rozwiązań, jakie oferuje koncern z Cupertino, można stwierdzić jedno: nowe modele są droższe od poprzedników. Wystarczy wskazać na model Xs Max w wersji 512 GB, który jest w cenie używanego samochodu. Będzie trzeba za niego zapłacić ponad 7,2 tys. zł, a tyle wystarczyłoby na zakup mazdy 6 z 2004 r. bądź dziesięcioletniego citroena C1.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama