Reklama

Facebook widzi czarno przyszłość. Powód? Apple

Biznes Facebooka rozkwitł podczas pandemii koronawirusa, ale 2021 r. może okazać się trudniejszy. W raporcie za IV kwartał ubiegłego roku spółka ostrzegła, że nowe funkcje prywatności w aktualizacji Apple iOS 14 mogą przyczynić się do spowolnienia przychodów z reklam.

Publikacja: 28.01.2021 12:46

Facebook widzi czarno przyszłość. Powód? Apple

Foto: Bloomberg

Facebook ma za sobą udaną końcówkę roku. W IV kwartale spółka wypracowała 11,2 mld dol. zysku, co oznacza wzrost o ponad 50 proc. rok do roku. Przychody na poziomie około 28 mld dol. były o 33 proc. wyższe rok do roku, co podkreśla, że popyt na reklamy znacząco wzrósł w porównaniu z pierwszymi miesiącami pandemii.

CZYTAJ TAKŻE: Facebook, Google, Alibaba mają problem. Ruszyły śledztwa i pozwy

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Globalne Interesy
Kwaśne jabłko po premierze. Apple straciło ponad 100 mld dol. przez nowego iPhone'a
Globalne Interesy
Telekomunikacja kręgosłupem cyfrowej przyszłości. Europa chce postawić na gigantów
Reklama
Reklama