Reklama

Facebook widzi czarno przyszłość. Powód? Apple

Biznes Facebooka rozkwitł podczas pandemii koronawirusa, ale 2021 r. może okazać się trudniejszy. W raporcie za IV kwartał ubiegłego roku spółka ostrzegła, że nowe funkcje prywatności w aktualizacji Apple iOS 14 mogą przyczynić się do spowolnienia przychodów z reklam.

Publikacja: 28.01.2021 12:46

Facebook widzi czarno przyszłość. Powód? Apple

Foto: Bloomberg

Facebook ma za sobą udaną końcówkę roku. W IV kwartale spółka wypracowała 11,2 mld dol. zysku, co oznacza wzrost o ponad 50 proc. rok do roku. Przychody na poziomie około 28 mld dol. były o 33 proc. wyższe rok do roku, co podkreśla, że popyt na reklamy znacząco wzrósł w porównaniu z pierwszymi miesiącami pandemii.

CZYTAJ TAKŻE: Facebook, Google, Alibaba mają problem. Ruszyły śledztwa i pozwy

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Mark Zuckerberg ma problem. Guru AI odchodzi z Mety i zakłada własną firmę
Globalne Interesy
Koniec rosyjskiego snu o własnych chipach. Projekt „Bajkał” zakończony fiaskiem
Globalne Interesy
Mroczna prognoza twórcy DeepSeek. „Większość ludzkich miejsc pracy zniknie”
Globalne Interesy
Ten gigant rośnie w AI szybciej niż Nvidia. Znalazł niezwykle intratną niszę
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Globalne Interesy
UE kapituluje przed big techami? Potężne ustępstwa w kluczowej dziedzinie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama