Reklama
Rozwiń
Reklama

Google, Amazon i Facebook zdominowali reklamę. Pomógł Covid-19

Trzej cyfrowi giganci zbierają już ponad połowę wszystkich budżetów reklamowych w USA. Inne firmy szybko tracą.

Publikacja: 22.03.2021 06:55

Google, Amazon i Facebook zdominowali reklamę. Pomógł Covid-19

Foto: Bloomberg

Choć pandemia przełożyła się na spadek konsumpcji, a co za tym idzie okrojenie budżetów marketingowych, to cyfrowi giganci obrastają w tej sytuacji w dodatkowe zyski. Według wstępnej analizy agencji reklamowej GroupM, opublikowanej przez „WSJ”, trzech gigantów  technologicznych Google, Facebook i Amazon po raz pierwszy zebrało w zeszłym roku większość wszystkich wydatków reklamowych w USA.

CZYTAJ TAKŻE: Facebook jak „cyfrowi gangsterzy”

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Globalne Interesy
Elon Musk szykuje „najbardziej pamiętną premierę w historii”. Latająca Tesla?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Globalne Interesy
Jak Nvidia wygrała boom AI. Jej szef to niezwykle barwna postać
Globalne Interesy
Nvidia przebiła 5 bln dolarów wartości. To więcej niż PKB Niemiec
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama