Reklama

Był znienawidzony. Spinacz Clippy Microsoftu powraca

Spinacz Clippy zmartwychwstaje, ale tylko jako emoji. Microsoft postanowił zagrać na emocjach użytkowników, którzy pamiętają go ze starszych wersji MS Office.

Publikacja: 19.07.2021 00:09

Był znienawidzony. Spinacz Clippy Microsoftu powraca

Foto: Shutterstock

Clippy (Pan Spinacz) pełnił rolę wirtualnego asystenta. Zniknął na dłuższy czas, ale teraz ma powrócić do pakietu Microsoft 365. Powróci, jeśli otrzyma 20 tys. lajków.

Microsoft zapowiedział, że przywróci Clippy jako emotikonkę. Wirtualny asystent dla jednych był irytujący, dla innych sympatyczny. Jego niejednoznaczne postrzeganie sprawiło, że koncern postanowił przeprowadzić swoisty konkurs popularności. Clippy zmartwychwstanie, jeśli tweet Microsoftu uzyska 20 tys. polubień.

Tweet dość szybko przekroczył tę liczbę i w kilka godzin zyskał ponad 100 tys. lajków, więc wydaje się, że Clippy może wkrótce powrócić jako niewinny emoji.

CZYTAJ TAKŻE: Microsoft wprowadza nowy Windows. Zaskakujące zmiany

Reklama
Reklama

Clippy pojawił się po raz pierwszy w pakiecie Office 97 jako asystent, oferując pomoc i wskazówki dotyczące korzystania z pakietu Microsoft Office. Microsoft ostatecznie zabił Clippy’ego w pakiecie Office XP w 2001 roku. Wielu użytkowników pakietu było zirytowanych wiecznie wyskakującym spinaczem oferującym pomoc w pisaniu mejli.

Clippy ma zastąpić dotychczasowe emoji spinacza do papieru w produktach Microsoft 365, w tym w usługach w chmurze i nowoczesnej, internetowej wersji pakietu Microsoft Office.

Globalne Interesy
Social media jak papierosy. Pierwszy pozew w sprawie zakazu korzystania przez dzieci
Globalne Interesy
Disney inwestuje w OpenAI. To rewolucja w tworzeniu filmów wideo
Globalne Interesy
„Najbardziej szalony giełdowy debiut w historii”. SpaceX Muska będzie wart biliony dolarów?
Globalne Interesy
Makijaż, dorysowane wąsy i VPN. Młodzi Australijczycy łamią zakaz social mediów
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Globalne Interesy
„Przerażające”. McDonald’s wycofał reklamę stworzoną przez sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama