TikTok nie chce reklam politycznych

Chińska aplikacja TikTok zadeklarowała, że nie zezwoli na płatne reklamy polityczne na swojej platformie. Sponsorowane przez polityków reklamy nie pasują bowiem do „wizji aplikacji”.

Publikacja: 06.10.2019 19:36

TikTok nie chce reklam politycznych

Foto: Bloomberg

Z TikToka na całym świecie korzysta ponad 1,5 mld osób, w Polsce natomiast konto na tej platformie ma aż 6 mln osób. Agencja Reuters informuje, że to głównie dzięki obecności celebrytów, którzy promują platformę wśród młodego pokolenia. Jak wynika z raportu agencji GetHero, w Polsce 66 proc. widzów jest między 13. a 15. rokiem życia, a 65 proc. twórców należy do tej samej grupy wiekowej.

CZYTAJ TAKŻE: TikTok: Enklawa młodych warta miliardy

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Globalne Interesy
Dlaczego Polacy szukali bombajkę? Znamy najczęściej googlowane hasła
Globalne Interesy
Polska pomijana przez giganta AI. Ten bot tworzy wideo na podstawie poleceń tekstem
Globalne Interesy
Amerykański koncern oskarżony o uciszanie pracowników i szpiegowanie ich urządzeń
Globalne Interesy
Amerykańskie chipy „nie są już bezpieczne”. Zaostrza się konflikt Chin z USA
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Globalne Interesy
To może być rewolucja w Apple. Takiego iPhone'a jeszcze nie było
Globalne Interesy
Rewolucja w ChatGPT. Nie wszyscy użytkownicy będą zadowoleni