Aktualizacja: 10.12.2024 15:02 Publikacja: 06.10.2019 19:36
Foto: Bloomberg
Z TikToka na całym świecie korzysta ponad 1,5 mld osób, w Polsce natomiast konto na tej platformie ma aż 6 mln osób. Agencja Reuters informuje, że to głównie dzięki obecności celebrytów, którzy promują platformę wśród młodego pokolenia. Jak wynika z raportu agencji GetHero, w Polsce 66 proc. widzów jest między 13. a 15. rokiem życia, a 65 proc. twórców należy do tej samej grupy wiekowej.
CZYTAJ TAKŻE: TikTok: Enklawa młodych warta miliardy
Nie Robert Lewandowski ani nawet Messi czy Ronaldo, lecz algierska bokserka okazała się najczęściej wyszukiwanym w sieci sportowcem.
Nowy bot od OpenAI ominie nasz kraj szerokim łukiem. Model Sora, bo o nim mowa, jest na ustach fanów nowych technologii na całym świecie, ale polscy użytkownicy nie skorzystają z jego wyjątkowych możliwości.
Apple zostało oskarżone o nielegalne monitorowanie urządzeń osobistych i kont iCloud swoich pracowników, a także o zakazywanie im omawiania ze współpracownikami wynagrodzenia oraz warunków pracy.
Chińskie firmy powinny zachować ostrożność przy zakupie amerykańskich chipów, ponieważ „nie są już bezpieczne" i zamiast tego wybierać produkty krajowe – poinformowały lokalne stowarzyszenia branżowe. To odpowiedź na ograniczenia nałożone przez Waszyngton na chińskich producentów.
Przez wciąż wysoki wskaźnik inflacji wydatki świąteczne Polaków rosną z roku na rok. Podczas gdy w 2022 roku było to średnio 1427 zł, to w 2023 roku przeciętny Polak wydał na święta już 1490 zł .
Wiele wskazuje na to, że Apple szykuje dużą niespodziankę. Według nieoficjalnych informacji ruszyły prace nad nietypowym iPhone'm. Koncern miałby teraz wejść w segment składanych smartfonów.
Firma kierowana przez Sama Altmana chce zmienić sposób, w jaki udostępnia bota. OpenAI przymierza się do modelu, jaki wykorzystywać chcą również popularne platformy streamingowe. Chodzi o reklamy w zamian za darmową usługę lub niższą cenę.
Planujesz sprzedać niepotrzebne rzeczy przez Internet? Robisz porządki w szafie? Znalazłeś nieużywane ubrania albo rzeczy, które tylko zbierają kurz? To świetnie się składa! Sprzedaż online to doskonały sposób na to, aby dać przedmiotom „drugie życie”, a do tego zasilić domowy budżet dodatkowym zarobkiem. Niestety, nie wszyscy kupujący mają uczciwe zamiary. Jak handlować w sieci bezpiecznie i bez stresu? Dzisiaj odpowiadamy na te pytania! Internet to świetne miejsce do sprzedaży. Tysiące ludzi codziennie szuka okazji i używanych rzeczy w dobrym stanie. Chętnie przygarną nieużywane przez Ciebie rzeczy, dając im nowe życie. Pomyśl tylko – te spodnie, które są już za małe, buty kupione w złym rozmiarze czy nieużywany tablet – wszystko to może znaleźć nowego właściciela i pomóc zasilić Twój domowy budżet! Na przykład, komplet ubrań z zeszłego sezonu może dać Ci nawet kilkaset złotych ekstra. Rower treningowy czy stary telefon komórkowy, który stoi i zbiera kurz może znaleźć nabywcę nawet w ciągu kilku dni i za naprawdę niezłą kwotę. Niekiedy jednak proces sprzedaży może być bardzo frustrujący. Jak uniknąć nieporozumień i przeprowadzić wszystko jak najsprawniej, a po drodze nie nadziać się na oszustów? Podpowiadamy!
Nie Robert Lewandowski ani nawet Messi czy Ronaldo, lecz algierska bokserka okazała się najczęściej wyszukiwanym w sieci sportowcem.
PFR i armia przyglądają się tworzonym przez start-upy technologiom. Celem ma być poprawa bezpieczeństwa państwa.
Sprzedawcy to tradycyjnie najbardziej zadłużona branża w Polsce, a obecnie są już pod kreską na ponad 2,4 mld zł. Koniunktura im zdecydowanie nie sprzyja, na dotychczasowe problemy i wzrost kosztów nakłada się wojna cenowa dyskontów i konkurencja e-handlu.
Możliwe będzie testowanie pojazdów zautomatyzowanych na krajowych drogach.
Omnicom i Interpublic, numer trzy i cztery w świecie reklamy połączą siły w transakcji wartej ponad 13 mld dol. Obiecują właścicielom setki milionów dolarów oszczędności.
Nowy bot od OpenAI ominie nasz kraj szerokim łukiem. Model Sora, bo o nim mowa, jest na ustach fanów nowych technologii na całym świecie, ale polscy użytkownicy nie skorzystają z jego wyjątkowych możliwości.
Grupa Polsat-Interia czwarty raz w 2024 roku zajęła pierwsze miejsce wśród polskich wydawców internetowych pod względem liczby odwiedzających – wynika z badania Mediapanel.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas