Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.10.2025 12:51 Publikacja: 11.08.2022 09:49
Disney+ może liczyć na ogromną bibliotekę filmową, w tym uniwersum Marvela czy Gwiezdnych Wojen
Foto: Bloomberg
Obecnie ceny abonamentów Disney+ w USA to 7,99 dol. miesięcznie i 79,99 rocznie. Nowe ceny to: 10,99 dol. za miesiąc i 109,99 dol. za rok abonamentu bezreklamowego. Wersja serwisu z reklamami będzie kosztować. To podwyżka o 38 procent – pisze Reuters. Jeśli abonenci Disney+ zechcą pozostać przy dotychczasowych cenach to będą mogli wybrać opcje z reklamami.
Nie wiadomo na razie, kiedy i na których rynkach poza USA zostaną podwyższone ceny za Disney+. W Polsce miesięczna subskrypcja kosztuje 28,99 zł miesięcznie, a 289,90 zł za cały rok. Reklamy mają nie być uciążliwe dla widzów – zapewnia koncern, a czas ich trwania wyniesie około 4 minuty na godzinę oglądania. Disney ma również nie wyświetlać reklam na profilach przeznaczonych dla dzieci.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Szefowie firm technologicznych i amerykańscy liderzy biznesu przewidują, że już w niedalekiej przyszłości tydzie...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Pogłębienie i utrwalenie nierówności społecznych, gigantyczne bezrobocie, powstanie nowej „trwałej klasy niższej...
W ciągu roku 10 największych start-upów AI zyskało na wartości niemal bilion dolarów, choć nie ma zysków. – Obec...
Szwedzki gigant świadczący internetowe usługi finansowe oparte na zasadzie „kup teraz, zapłać później”, dzięki i...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Inwestorzy indywidualni coraz śmielej sięgają po narzędzia jak ChatGPT. Powód? Eksperymentalne portfele budowane...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas