Reklama

Netflix z rewolucyjnymi zmianami. Uderzenie we współdzielenie i nowe abonamenty

Firma podała przy okazji publikacji wyników za II kwartał, że jej priorytetem jest napędzenie przychodów. Netflix w 2023 r. wprowadzi do oferty nowe abonamenty: tańsze, ale z reklamami.

Publikacja: 20.07.2022 11:08

Netflix z rewolucyjnymi zmianami. Uderzenie we współdzielenie i nowe abonamenty

Foto: Bloomberg

Gigant streamingu chce również wymusić rezygnację ze współdzielenia dostępu do platformy przez osoby nie mieszkające razem. Na razie w oficjalnych komunikatach nie podaje, co konkretnie wydarzy się w Europie. Jest jednak możliwe, że Netflix wprowadzi testowane w krajach Ameryki Łacińskiej rozwiązania. Jedno z nich znane jest od marca. Drugie to właśnie zapowiedziana nowość.

Jak podał Netflix, w kilku krajach kontynentu pojawi się w sierpniu nowa funkcja: „dodaj dodatkowy dom”. To różnica wobec testowanego wcześniej rozwiązania „dodaj dodatkowego użytkownika”.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Sztuczna inteligencja niszczy własnych twórców? Dolina Krzemowa w panice
Globalne Interesy
„Publiczne dobro” tylko na pokaz? AI Elona Muska pod ostrzałem
Globalne Interesy
AI dostała zadyszki? Eksperci mówią o spowolnieniu i bańce większej niż internetowa
Globalne Interesy
Gigantyczne pragnienie AI. Giganci trzymają to w tajemnicy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Globalne Interesy
Koniec dominacji ChatGPT? Eksperci wytypowali nowego króla AI
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama