Reklama

YouTube wchodzi w streaming. Chce być pośrednikiem filmowych platform

Należąca do Google platforma wideo otwiera nowy rozdział swojej działalności – jak donosi „The Wall Street Journal” serwis uruchomi usługę, która da internautom dostęp do filmów oraz seriali poznanym dzięki zwiastunom na YouTube.

Publikacja: 14.08.2022 18:37

YouTube wchodzi w streaming. Chce być pośrednikiem filmowych platform

Foto: Adobe Stock

Użytkownicy oglądający reklamę będą mogli wykupić dostęp do konkretnej platformy VOD, która umożliwi strumieniowanie danego materiału. Nowy projekt streamingowy Google ruszyć ma jeszcze w tym roku. Wiadomo już, że YouTube rozmawia o ofercie z kilkoma firmami z branży rozrywkowej.

Jak podaje „WSJ”, koncern nad projektem pracuje od 18 miesięcy. Nieoficjalnie wiadomo, że w ofercie mogą znaleźć się materiały od serwisów Apple, czy Roku. Pośrednictwo w dostępie do usług streamingowych miałoby być dla giganta nowym źródłem przychodów. Sklep, określany jako "Channel Store", prawdopodobnie na początku dostępny będzie wyłącznie w Stanach Zjednoczonych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Cios w OpenAI i Teslę. Gigant e-handlu pokazał „przełomową” AI i humanoida
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Globalne Interesy
Kwaśne jabłko po premierze. Apple straciło ponad 100 mld dol. przez nowego iPhone'a
Reklama
Reklama