Reklama

YouTube wchodzi w streaming. Chce być pośrednikiem filmowych platform

Należąca do Google platforma wideo otwiera nowy rozdział swojej działalności – jak donosi „The Wall Street Journal” serwis uruchomi usługę, która da internautom dostęp do filmów oraz seriali poznanym dzięki zwiastunom na YouTube.

Publikacja: 14.08.2022 18:37

YouTube wchodzi w streaming. Chce być pośrednikiem filmowych platform

Foto: Adobe Stock

Użytkownicy oglądający reklamę będą mogli wykupić dostęp do konkretnej platformy VOD, która umożliwi strumieniowanie danego materiału. Nowy projekt streamingowy Google ruszyć ma jeszcze w tym roku. Wiadomo już, że YouTube rozmawia o ofercie z kilkoma firmami z branży rozrywkowej.

Jak podaje „WSJ”, koncern nad projektem pracuje od 18 miesięcy. Nieoficjalnie wiadomo, że w ofercie mogą znaleźć się materiały od serwisów Apple, czy Roku. Pośrednictwo w dostępie do usług streamingowych miałoby być dla giganta nowym źródłem przychodów. Sklep, określany jako "Channel Store", prawdopodobnie na początku dostępny będzie wyłącznie w Stanach Zjednoczonych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Dzięki AI zmniejszył zatrudnienie o połowę. Szef Klarny zapowiada szok na rynku pracy
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny
Globalne Interesy
Twórca ChatGPT w opałach. Pozwy, oskarżenia o monopol i rosnąca siła rywala z Google
Globalne Interesy
Pokolenie Z w pułapce sztucznej inteligencji. Nowy raport nie pozostawia złudzeń
Globalne Interesy
Trump atakuje Microsoft. Domaga się zwolnienia byłej doradczyni Obamy
Reklama
Reklama