Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2025 09:38 Publikacja: 11.04.2023 12:47
Skuteczność TikToka wysoko cenią politycy. Jarosław Kaczyński namawiał w mediach społecznościowych do poparcia projektu ustawy w sprawie zakazu hodowli zwierząt na futra.
Foto: TikTok
TikTok zgarnął w zeszłym roku 26 proc. amerykańskiego rynku aplikacji internetowych pod względem przychodów z reklam. To prawie dwa razy więcej niż Instagram, którego udział sięga 14 proc. i niemal trzykrotnie więcej niż Facebook mający 10 proc. rynku - informuje serwis SafeBettings na podstawie raportów portalu Statista.
Według danych Statista, podobną siłę i skalę dominacji chińska aplikacja ma w Europie, w tym w Niemczech, gdzie jej udział sięga już 25 proc., bo reklamodawcy chcący dotrzeć do odbiorców z młodego pokolenia Z (GEN Z), stawiają właśnie na TikToka. Podobnie jest w Wielkiej Brytanii, gdzie udział TikToka w rynku aplikacji internetowych wzrósł w zeszłym roku do 22 proc. Był też ponad dwa razy większy niż udział Instagrama i trzy razy większy niż Facebooka.
Kosmiczne plany Stanów Zjednoczonych i wycena motoryzacyjnego giganta z USA – to one jak na razie najmocniej uci...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Rosyjska agencja kosmiczna ogłosiła ambitny plan dotyczący lotów na Czerwoną Planetę. Roskosmos chce zbudować ra...
Gigantyczny system obrony antyrakietowej ma chronić terytorium USA i jest niezwykłym wyzwaniem technologicznym....
To musiało się tak skończyć – w wyszukiwaniach i odpowiedziach chatbotów pojawią się sponsorowane treści. Takie...
Apple idzie na zwarcie z Metą i Google, a gra idzie o nowy segment elektroniki użytkowej. Firma z Cupertino chce...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas