Dramatyczne prognozy dla Twittera. Nawet reklamodawcy nie ufają Muskowi

Elon Musk zwolnił ponad połowę pracowników Twittera i stracił wielu reklamodawców od czasu przejęcia władzy w październiku.

Publikacja: 11.04.2023 16:59

Insider Intelligence zauważył, że wysiłki Elona Muska w celu zbudowania usługi subskrypcji „nie zrek

Insider Intelligence zauważył, że wysiłki Elona Muska w celu zbudowania usługi subskrypcji „nie zrekompensują utraconych przychodów z reklam”

Foto: Bloomberg

Według zajmującej się badaniami cyfrowymi firmy Insider Intelligence, Twitter Elona Muska stoi w obliczu gwałtownego spadku przychodów z reklam w 2023 roku do zaledwie 2,98 miliarda dolarów na rok, w porównaniu z prognozą 4,74 miliarda dolarów z października ubiegłego roku. – Największym problemem związanym z działalnością reklamową Twittera jest to, że reklamodawcy nie ufają Muskowi – ​​powiedziała Jasmine Enberg, główny analityk Insider Intelligence. – Twitter musi oddzielić osobistą markę Muska od z wizerunku korporacyjnego firmy, aby odzyskać zaufanie reklamodawców i wpływy reklamowe – dodała.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Globalne Interesy
Pierwsze latające auta wkrótce trafią do sprzedaży. Znamy ceny
Globalne Interesy
To będzie bitwa gigantów. Ten nowy smartfon ma mocno uderzyć w iPhone'y Apple'a
Globalne Interesy
Bill Gates ujawnił, kiedy rozda 200 mld dol. Dostało się mocno Muskowi
Globalne Interesy
Cła Trumpa pomagają spółce Elona Muska. To mogą być prawdziwe żniwa
Globalne Interesy
Popularna aplikacja znika dziś z rynku. Z czego mogą w zamian korzystać internauci?
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem