Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 22:39 Publikacja: 11.04.2023 16:59
Insider Intelligence zauważył, że wysiłki Elona Muska w celu zbudowania usługi subskrypcji „nie zrekompensują utraconych przychodów z reklam”
Foto: Bloomberg
Według zajmującej się badaniami cyfrowymi firmy Insider Intelligence, Twitter Elona Muska stoi w obliczu gwałtownego spadku przychodów z reklam w 2023 roku do zaledwie 2,98 miliarda dolarów na rok, w porównaniu z prognozą 4,74 miliarda dolarów z października ubiegłego roku. – Największym problemem związanym z działalnością reklamową Twittera jest to, że reklamodawcy nie ufają Muskowi – powiedziała Jasmine Enberg, główny analityk Insider Intelligence. – Twitter musi oddzielić osobistą markę Muska od z wizerunku korporacyjnego firmy, aby odzyskać zaufanie reklamodawców i wpływy reklamowe – dodała.
Synowie prezydenta Donalda Trumpa wchodzą na rynek telefonii komórkowej i zapowiadają rywalizację z obecnymi ope...
Nowa usługa autonomicznych taksówek ma odwrócić spadkowy trend Tesli i zrewolucjonizować transport miejski. Rywa...
Producent kultowej lalki Barbie, firma Mattel, ogłosił przełomową współpracę z OpenAI – twórcą ChatGPT. Celem pa...
Zirytowany postępem prac nad projektem Llama 4, szef Mety, właściciela Facebooka i Instagrama, Mark Zuckerberg p...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Koncern z Cupertino podczas konferencji WWDC 2025 zaprezentował największe od lat zmiany w swoich systemach oper...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas