To był pierwszy raz, kiedy Yaccarino przemówiła publicznie, odkąd w czwartek pojawiły się informacje, że prowadzi rozmowy, aby zostać kolejnym dyrektorem generalnym Twittera.
Musk, który pełnił tę funkcję od czasu wykupienia Twittera za 44 miliardy dolarów w październiku ubiegłego roku, ogłosił swoją nominację w piątek.
Linda Yaccarino, która jako szefowa ds. reklamy w NBCUniversal spędziła kilka lat na modernizacji działalności reklamowej tej firmy, powiedziała, że jest zdeterminowana do wprowadzenia platformy w przyszłość, a opinie użytkowników są niezbędne do zbudowania Twittera 2.0.
Yaccarino przejmuje kierowanie Twitterem w chwili, gdy firma usiłuje odwrócić gwałtowny spadek przychodów z reklam i boryka się z nowymi wyzwaniami oraz dużym zadłużeniem – przypomina Reuters.
Odkąd Musk przejął Twittera, reklamodawcy zaczęli uciekać z platformy, obawiając się, że ich reklamy mogą pojawiać się obok nieodpowiednich treści po tym, jak firma straciła prawie 80 proc. pracowników – w tym moderatorów. Musk na początku tego roku przyznał, że Twitter odnotował ogromny spadek przychodów z reklam.