Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.08.2025 20:26 Publikacja: 24.07.2023 12:36
Nowe logo X pojawiło się na fasadzie siedziby Twittera w San Francisco
Foto: Twitter
Linda Yaccarino zatweetowała w poniedziałek: „X jest tutaj! Zróbmy to”. Napisała, że rebranding jest ekscytującą nową szansą. „Twitter zmienił sposób, w jaki się komunikujemy. Teraz X pójdzie dalej, przekształcając globalny plac miasta” - dodała.
Same „Tweety” również zostaną zastąpione i według właściciela Twittera Elona Muska posty będą nazywane „x”. Miliarder zmienił swoje zdjęcie profilowe na nowe logo i dodał „X.com” do swojego biogramu na Twitterze. W niedzielę informował, że chce zmienić logo, tweetując: „Wkrótce pożegnamy się z marką Twittera i, stopniowo, ze wszystkimi ptakami”. Następnie udostępnił zdjęcie nowego logo X wyświetlanego na fasadzie siedziby Twittera w San Francisco.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
AI zjada własnych „rodziców”. Inwestorzy wyprzedają akcje firm software’owych, a wyceny Salesforce, Adobe czy At...
xAI, spółka kontrowersyjnego miliardera, która stworzyła Groka, po cichu zmieniła swój statut. Okazuje się, że w...
Premiera nowego ChatGPT rozczarowała, a wielu ekspertów ostrzega, że tempo rozwoju AI wyraźnie zwalnia. Tymczase...
Technologiczni giganci niechętnie ujawniają dane, a lokalne społeczności i rolnicy coraz częściej czują się zagr...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W 2025 r. dojdzie do zmiany globalnego lidera na rynku chatbotów – prognozują specjaliści z platformy Kalshi AI,...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas