ZUS rozwiązuje część umowy z Comarchem

Krakowska firma miała przejąć od Asseco utrzymanie największego systemu informatycznego w Polsce. Jednak ma z tym problemy.

Publikacja: 20.02.2019 18:59

ZUS rozwiązuje część umowy z Comarchem

Foto: Piotr Krajewski – Fotografia Architektury / Architectural Photography

ZUS uzasadnia swoją decyzję tym, że Comarch nie zaliczył dwukrotnie weryfikacji gotowości do przejmowania kluczowych usług. W związku z tym naliczył Comarchowi ponad 24 mln zł kary. Jeszcze niedawno Comarch deklarował, że idzie zgodnie z harmonogramem. Z decyzją ZUS się nie zgadza.

„Nie zaistniały przesłanki do odstąpienia od jakiejkolwiek części umowy lub jej częściowego wypowiedzenia” – twierdzi.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
IT
Planowanie infrastruktury IT w MŚP
IT
Jak uczynić zakupy w internecie bezpiecznymi. Niska świadomość klientów
IT
Mapy Google powiedzą, gdzie stoi policja. A w kolejce do wprowadzenia już kolejne nowości
IT
Amerykanie alarmują: chińskie dźwigi portowe szpiegują. Są też w Polsce
IT
Firmy i konsumenci mogą wykorzystać atuty transformacji cyfrowej
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10