Reklama
Rozwiń
Reklama

Projekty IT w niestabilnych czasach wymagają elastyczności

Sztywne ramy projektu są dziś w zmiennym środowisku biznesowym i technologicznym trudne do określenia, co stwarza ryzyko jego niepowodzenia lub przeinwestowania. Elastyczna formuła realizacji wdrożeń IT jest natomiast najbezpieczniejsza i najbardziej efektywna.

Publikacja: 15.03.2021 12:51

Projekty IT w niestabilnych czasach wymagają elastyczności

Foto: Shutterstock

Realizacja projektów IT, jako proces wieloetapowy i złożony obciążona jest elementem ryzyka, ponieważ nie zawsze da się unikać nieprzewidzianych sytuacji.

Mogliśmy się o tym przekonać w 2020 roku, kiedy wybuch pandemii wymusił na przedsiębiorstwach wiele gwałtownych zmian. Jak wynika z badania przeprowadzonego w przez AppDynamics w trakcie lockdownu 95% firm z dnia na dzień zmieniło swoje priorytety w zakresie budowy infrastruktury technologicznej. Z kolei 71% przyznało, że projekty IT, których realizację zakładano na wiele miesięcy lub lat przeprowadzono w kilka tygodni.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
IT
Wojna na torach, wojna w sieci. Potężny atak rosyjskiej dezinformacji
IT
Globalna awaria internetu uderzyła w polskie serwisy
IT
Śledztwo w sprawie sabotażu. Czego Polacy szukają w sieci?
IT
Śnieg w wielu rejonach Polski, a pogoda nie chce odpuścić. Gdzie jeszcze będzie padać?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
IT
Hakerzy, którzy zatrzymali Jaguara. Jak cyberatak wstrząsnął brytyjską gospodarką
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama