Reklama
Rozwiń
Reklama

Projekty IT w niestabilnych czasach wymagają elastyczności

Sztywne ramy projektu są dziś w zmiennym środowisku biznesowym i technologicznym trudne do określenia, co stwarza ryzyko jego niepowodzenia lub przeinwestowania. Elastyczna formuła realizacji wdrożeń IT jest natomiast najbezpieczniejsza i najbardziej efektywna.

Publikacja: 15.03.2021 12:51

Projekty IT w niestabilnych czasach wymagają elastyczności

Foto: Shutterstock

Realizacja projektów IT, jako proces wieloetapowy i złożony obciążona jest elementem ryzyka, ponieważ nie zawsze da się unikać nieprzewidzianych sytuacji.

Mogliśmy się o tym przekonać w 2020 roku, kiedy wybuch pandemii wymusił na przedsiębiorstwach wiele gwałtownych zmian. Jak wynika z badania przeprowadzonego w przez AppDynamics w trakcie lockdownu 95% firm z dnia na dzień zmieniło swoje priorytety w zakresie budowy infrastruktury technologicznej. Z kolei 71% przyznało, że projekty IT, których realizację zakładano na wiele miesięcy lub lat przeprowadzono w kilka tygodni.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
IT
Śnieg paraliżuje dużą część Polski. Nowe ostrzeżenia IMGW dla wielu regionów
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
IT
Jak Polacy polują na okazje? Black Friday może jeszcze zaskoczyć
IT
Wojna na torach, wojna w sieci. Potężny atak rosyjskiej dezinformacji
IT
Globalna awaria internetu uderzyła w polskie serwisy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
IT
Śledztwo w sprawie sabotażu. Czego Polacy szukają w sieci?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama