Pracownik wybiera preferowane aktywności oraz decyduje, jak często będzie z nich korzystał. Może we własnym zakresie wykupić nie tylko pakiet, ale także pojedyncze wejściówki zarówno dla siebie, jak i najbliższych.
Nie potrzebuje przy tym dodatkowych kart, biletów czy wejściówek, wszystko znajdzie na ekranie swojego smartfona. Może skorzystać z jednego z trzech dostępnych pakietów (Fit, Dynamic lub Active), które może indywidualnie rozszerzyć o opcję zdrowego cateringu z dostawą do domu lub biura, a także o dodatkowe wejściówki (dla siebie, jak i jego najbliższych). Użytkownik sam decyduje, z jakiego świadczenia w ramach pakietu chce skorzystać i wprowadza zmiany, jeżeli zmieni zdanie.
Andjoy od Sodexo zostało wprowadzone już w województwach mazowieckim, małopolskim i śląskim, a docelowo ma być oferowane pracodawcom na terenie całego kraju. Sodexo to jeden z największych graczy na rynku świadczeń pozapłacowych na świecie, zatrudniając 460 tys. pracowników w 72 krajach. W Polsce oferta obejmuje karty przedpłacone wydawane z polskim bankiem, szeroki katalog nagród, e-nagród i tradycyjnych kuponów, czy kompleksową obsługę całych rozwiązań motywacyjnych.
Korzyścią dla pracodawców jest fakt, że świadczenia oferowane w ramach Andjoy mogą być finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Pracodawca ma także możliwość dofinansowania cateringu dietetycznego, a do wysokości 190 złotych miesięcznie jest zwolniony ze składki ZUS. Sam model rozliczeń Andjoy nawiązuje do powszechnie stosowanych form płatności znanych z aplikacji subskrypcyjnych do dystrybucji treści video i muzyki, a przy tym daje możliwość elastycznego zarządzania pakietem świadczeń samodzielnie przez użytkownika.
„Andjoy odpowiada na aktualne wyzwania stojące przed organizacjami związane z cyfryzacją i indywidualizacją świadczeń pracowniczych oraz pozwala budować przewagi konkurencyjne na trudnym rynku pracownika” – przekonuje firma.