Materiał powstał we współpracy z Pekao S.A.
W ostatnich miesiącach Bank Pekao wprowadził ważne udogodnienia, dzięki którym przedsiębiorcy mogą bez wychodzenia z domu załatwić wiele spraw, które dotychczas wymagały wizyty w banku. Prace nad wdrożeniem nowych technologii przyspieszyła sytuacja związana z pandemią. Efekty szybkiego postępu w tym zakresie widać wyraźnie na przykładzie bankowości dla firm.
Bank Pekao w rekordowo krótkim czasie umożliwił zdalną obsługę poprzez bankowość elektroniczną (PekaoBiznes24 i Pekao24 dla firm), infolinię czy e-mail dla niemal 100 różnych dyspozycji. Na przykład mikroprzedsiębiorcy mogą szybko i całkowicie zdalne załatwić codzienne sprawy, takie jak np. zmiana danych firmy czy zaświadczenie o prowadzeniu rachunku bankowego.
– W obecnej sytuacji naszym priorytetem jest zapewnienie klientom jak najbezpieczniejszej i najwygodniejszej obsługi. Ostatnie miesiące były trudne, zwłaszcza dla przedsiębiorców, dlatego staramy się ich odciążyć – wskazuje Marcin Kołakowski, dyrektor Departamentu Klienta Biznesowego w Banku Pekao.
– Dlatego proponujemy nowe możliwości kontaktu z bankiem i ułatwiamy sposób składania różnych dyspozycji czy zawierania umów o dodatkowe produkty – dodaje Marcin Kołakowski.