Reklama
Rozwiń

Konrad Spoczyński: Jak przetrwać i nie dać o sobie zapomnieć

Błędem, który w tej trudnej sytuacji łatwo popełnić, jest ograniczenie kosztów na wszystkich frontach – ocenia Konrad Spoczyński, prezes firmy Result Media

Publikacja: 06.04.2020 18:52

Konrad Spoczyński: Jak przetrwać i nie dać o sobie zapomnieć

Foto: Adobe Stock

Stan epidemii wymusił, a raczej przyspieszył zmianę zachowań konsumenckich – zakupy w znacznym stopniu przeniosły się do internetu. I jest duże prawdopodobieństwo, że te nowe nawyki utrzymają po okresie przymusowej izolacji. Oczywiście osoby, które już wcześniej kupowały w internecie, miały zdecydowanie łatwiej. Z badania Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że aż 70 proc. osób kupujących prewencyjnie w czasie kwarantanny zaopatrzyło się bezpiecznie m.in. w produkty spożywcze, leki, produkty do dezynfekcji czy higieniczne.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Opinie i komentarze
Odpowiedzialne innowacje. Jak mądra będzie „smart” wieś?
Opinie i komentarze
Odpowiedzialne innowacje: Moralność maszyn, czyli liczne pytania natury etycznej
Opinie i komentarze
Jan Widacki: Modernizacja stacji bazowej telefonii komórkowej nie musi być rozbudową
Opinie i komentarze
Prof. Jan Widacki: Miliardy za częstotliwości kosztem inwestycji?
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Opinie i komentarze
Michał Targiel, partner PwC Polska: Inwestycje w AI warunkiem przetrwania
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku