Reklama
Rozwiń
Reklama

Robot dostanie imię i zostanie kolegą z pracy

Większość Polaków nie obawia się utraty zatrudnienia w wyniku automatyzacji. Tym bardziej że eksperci mówią teraz o integrowaniu ludzi z maszynami, którym nadawane są ludzkie imiona.

Publikacja: 19.05.2019 20:33

Robot dostanie imię i zostanie kolegą z pracy

Foto: bloomberg

Edukacja i ochrona zdrowia to, zdaniem polskich pracowników, sektory najmniej podatne na automatyzację. Ponad ośmiu na dziesięciu przedstawicieli tych branż ocenia, że ich praca nigdy nie zostanie zautomatyzowana.

Najmniej są tego pewni pracownicy usług finansowo-księgowych. Ponad 40 proc. z nich liczy się z tym, że ich zadania przejmą algorytmy i roboty – wynika z badania „Okiem europejskich pracowników 2019” firmy ADP, które objęło ponad 10 tys. pracowników w ośmiu krajach Europy, w tym w Polsce.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
Bot pomógł zajść w ciążę. To pierwszy taki przypadek. AI wyleczy niepłodność?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Technologie
Czy AI zastąpi obsługę klienta? Chatbot zaczął przeklinać i nazwał się bezużytecznym
Technologie
„On mnie rozumie, rodzice nie". Nastolatki uciekają do chatbotów AI, a eksperci biją na alarm
Technologie
AI nie słucha ludzi, którzy chcą ją wyłączyć. Zaskakujące wyniki testów
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Technologie
Tak „doktor Bot” leczy Polaków. Czy AI zastąpi lekarza?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama