Wygrana w Lotto popłynie na kartę

Adobe Stock

Totalizator Sportowy wprowadza w punktach sprzedaży innowacyjną w skali międzynarodowej usługę bezgotówkowej wypłaty wygranych na karty płatnicze Visa oraz Mastercard.

Klienci, którzy trafią wygrane w przedziale od 100 do 2280 zł będą mogli odebrać pieniądze na kartę płatniczą w punkcie sprzedaży. Za wdrożenie innowacji odpowiada konsorcjum eService i PKO BP oraz firma IGT Poland, dostawca systemu loteryjnego dla Totalizatora Sportowego.

Rozwiązanie zostało uruchomione pilotażowo w 10 punktach LOTTO w Warszawie w lipcu, a po pomyślnym przejściu testów usługa zostanie udostępniona w ponad 900 placówkach sieci własnej w całej Polsce.

– W innych krajach można spotkać rozwiązania związane z wypłatą wygranych na karty pre-paid czy lojalnościowe. We współpracy z naszymi partnerami poszliśmy o krok dalej, dzięki czemu staliśmy się jednym z pionierów nie tylko na światowym rynku loteryjnym, ale także w całej branży detalicznej – oświadczył Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Jak podkreśla Totalizator Sportowy, wprowadzenie wypłaty wygranych na kartę płatniczą, to kolejny krok spółki w kierunku zachęcania klientów do korzystania z systemu płatności bezgotówkowej.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Samsung sprzedaje telewizor-kameleon

Dzięki trybowi Ambient można dopasować nowy telewizor Qled Q90 do wnętrza domu, czy mieszkania ...

Polska spółka uprzedziła Google’a

Voicetel stworzył innowacyjną technologię. Umożliwia swobodne rozmowy na głos ludzi z maszynami. Notowana na ...

Polski projekt ultraszybkiej kolei pozyskał pieniądze za granicą

Rodzimy startup Hyper Poland, który prowadzi internetową zrzutkę na platformie crowdfundingowej Seedrs, uzbierał już ...

Szkoła ukarana za kontrowersyjną metodę sprawdzania obecności

Władze gminy Skellefteå w Szwecji będą musiały zapłacić karę w wysokości 200 tys. koron ...

Nie tylko Keanu Reeves w polskim Cyberpunku. Aktorzy idą do gier

Keanu Reeves nie tylko wystąpił na scenie targów E3, ale też trafił do gry ...

Internet wykańcza znane marki odzieżowe

Kolejne sieci odzieżowe w USA i Wielkiej Brytanii wpadają w tarapaty, nie radząc sobie ...