Od godzin wieczornych w czwartek przybywa zgłoszeń o problemach w korzystaniu z komunikatora biznesowego Slack.
Część użytkowników, którzy nie mogą połączyć się z usługą, otrzymuje informacje o błędach podczas próby wysłania wiadomości, inni nawet nie mogą uzyskać dostępu do strony internetowej Slack. Wydaje się, że problem nie dotyczy wszystkich, a Slack nie posunął się tak daleko, jak nazwać to awarią na swojej stronie.
Aplikacja DownDetector pokazuje wzrost zgłoszeń od użytkowników, którzy mają problem z korzystaniem ze Slack i to na całym świecie.
Firma twierdzi, że pracuje nad rozwiązaniem tego problemu, w czwartek informowała iż w ciągu doby problem powinien zostać rozwiązywany. W jednej z wiadomości na serwisie Twitter podała, że jeśli nadal są problemy z połączeniem, być może użytkownik lub dostawca internetu będą musieli usunąć swój rekord DNS dla slack.com. - Jednym ze sposobów na nawiązanie połączenia, jeśli informacje dostawcy usług internetowych nie zostały zaktualizowane, jest użycie alternatywnych serwerów DNS, takich jak Google lub Cloudflare - podał Slack.