Aktualizacja: 11.05.2025 23:34 Publikacja: 17.04.2017 19:08
Foto: Fotolia
Już dziś kontrakt z firmą nie może ograniczać się tylko do wybranych kanałów komunikacji. Klienci oczekują bowiem dużej elastyczności, a to dopiero początek ogromnych zmian na tym rynku.
Komunikacja firm z klientami staje się coraz bardziej cyfrowa bez względu na to, czy komuś się to podoba czy nie. Jak podaje Urząd Komunikacji Elektronicznej, 90 proc. społeczeństwa korzysta z internetu, a 80 proc. ma komputer.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas