Nowi konsumenci oczekują nowoczesnej komunikacji

Sposobów na kontakt z firmami bardzo szybko przybywa.

Publikacja: 17.04.2017 19:08

Nowi konsumenci oczekują nowoczesnej komunikacji

Foto: Fotolia

Już dziś kontrakt z firmą nie może ograniczać się tylko do wybranych kanałów komunikacji. Klienci oczekują bowiem dużej elastyczności, a to dopiero początek ogromnych zmian na tym rynku.

Komunikacja firm z klientami staje się coraz bardziej cyfrowa bez względu na to, czy komuś się to podoba czy nie. Jak podaje Urząd Komunikacji Elektronicznej, 90 proc. społeczeństwa korzysta z internetu, a 80 proc. ma komputer.

Pozostało 91% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes Ludzie Startupy
Od zera do miliarda w cztery miesiące. Wyceny firm od sztucznej inteligencji oszalały
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja na skalę światową. Polacy znaleźli sposób na braki wody i żywności
Biznes Ludzie Startupy
Polskie urządzenie wyczuje chemię. Wykryje i zbada niemal każdą substancję
Materiał partnera
Możemy zaprosić klienta w sam środek akcji
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Materiał partnera
PZU szuka innowacji w akceleratorach start-upów