Nowi konsumenci oczekują nowoczesnej komunikacji

Sposobów na kontakt z firmami bardzo szybko przybywa.

Publikacja: 17.04.2017 19:08

Nowi konsumenci oczekują nowoczesnej komunikacji

Foto: Fotolia

Już dziś kontrakt z firmą nie może ograniczać się tylko do wybranych kanałów komunikacji. Klienci oczekują bowiem dużej elastyczności, a to dopiero początek ogromnych zmian na tym rynku.

Komunikacja firm z klientami staje się coraz bardziej cyfrowa bez względu na to, czy komuś się to podoba czy nie. Jak podaje Urząd Komunikacji Elektronicznej, 90 proc. społeczeństwa korzysta z internetu, a 80 proc. ma komputer.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Najwięcej wart polski start-up zyskuje następcę. Plany światowej ekspansji
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Biznes Ludzie Startupy
Polska aplikacja AI pomoże firmom zdobyć pieniądze z UE
Biznes Ludzie Startupy
Polacy znaleźli sposób na boty. Potężna niechęć społeczeństwa
Biznes Ludzie Startupy
Do naszego jadłospisu trafią algi, glony i owady. Polska może być liderem
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont