Aktualizacja: 09.05.2025 08:53 Publikacja: 06.11.2018 14:00
Laureat Oscara Colin Firth i premiera kinowego „Kurska” mają nakręcić popyt na grę Jujubee.
Foto: youtube
W środę 7 listopada w sprzedaży pojawi się największa gra studia Jujubee. Katowicki deweloper przesunął termin debiutu „Kurska” nie przez przypadek – zsynchronizował go bowiem z premierą filmu o tym samym tytule. W kinowej produkcji występuje m.in. laureat Oscara Colin Firth. – Uznaliśmy, że to marketingowo korzystne. Domniemujemy, że w listopadzie temat katastrofy „Kurska” będzie szczególnie obecny w masowych mediach, więc jest to bardzo dobry moment, by w tym czasie wydać i promować grę – mówi Michał Stępień, prezes Jujubee.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas