Ile kosztuje nerka, ile palców ma koń i co to jest niepodległość? Rok w wyszukiwarce Google’a

Najpopularniejsza przeglądarka internetowa podsumował 2018 r. i sprawdziła, czego szukali internauci na świecie i w Polsce. Niektóre z najpopularniejszych wyszukiwanych haseł i zapytań mogą zaskakiwać. I to bardzo.

Publikacja: 12.12.2018 09:53

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Rosji cieszyły się ogromnym zainteresowanie użytkowników Google`

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Rosji cieszyły się ogromnym zainteresowanie użytkowników Google`a

Foto: Bloomberg

Co roku Google publikuje listę haseł najbardziej zyskujących na popularności – te wyszukiwania pokazują, czym żyli internauci w mijającym roku. A taki rok jak 2018 zdarza się raz na cztery lata. To było bowiem wielkie święto piłki nożnej. Dlatego Mistrzostwa Świata otwierają listę najpopularniejszych haseł zarówno w Polsce, jak na świecie.

Poza tym, wśród haseł zyskujących najbardziej na popularności znalazły się również wybory samorządowe, czy Avicii – szwedzki DJ, którego muzyka podbija listy przebojów. Niestety w 2018 r. popularny muzyk zmarł, podobnie jak Kora Jackowska, jedna z największych gwiazd polskiego rocka. Nie dziwi więc, że ich nazwiska trafiły kolejno na 2. i 6. miejsce zestawienia.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes Ludzie Startupy
Polska AI wzbudziła kontrowersje i podbiła Amerykę. Firma z astronomiczną wartością
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Biznes Ludzie Startupy
Firma z Polski odchudzi Włochów i Hiszpanów. Ta technologia zyskała uznanie w Europie
Biznes Ludzie Startupy
Oko zamiast gotówki i dowodu. Polska firma rewolucjonizuje płatności
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zadba o łączność NATO. Celuje też w sieć 6G
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski pojazd może być światowym hitem. Jeździ, pływa, lata
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej