Aktualizacja: 17.05.2025 09:12 Publikacja: 12.12.2018 09:53
Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Rosji cieszyły się ogromnym zainteresowanie użytkowników Google`a
Foto: Bloomberg
Co roku Google publikuje listę haseł najbardziej zyskujących na popularności – te wyszukiwania pokazują, czym żyli internauci w mijającym roku. A taki rok jak 2018 zdarza się raz na cztery lata. To było bowiem wielkie święto piłki nożnej. Dlatego Mistrzostwa Świata otwierają listę najpopularniejszych haseł zarówno w Polsce, jak na świecie.
Poza tym, wśród haseł zyskujących najbardziej na popularności znalazły się również wybory samorządowe, czy Avicii – szwedzki DJ, którego muzyka podbija listy przebojów. Niestety w 2018 r. popularny muzyk zmarł, podobnie jak Kora Jackowska, jedna z największych gwiazd polskiego rocka. Nie dziwi więc, że ich nazwiska trafiły kolejno na 2. i 6. miejsce zestawienia.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas