Elastic Cloud Solutions stworzył autorski system zarządzania treścią – Elastic Workplace. Jak tłumaczy Łukasz Skłodowski, szef startupu działającego od 2016 r., to narzędzie, dzięki któremu komunikacja wewnętrzna i zarządzanie wiedzą w firmie są zdecydowanie bardziej efektywne, a jednocześnie tańsze, bo nie wymagają angażowania dużych zespołów ludzi. – Produkt łączy w sobie funkcje intranetu i bazy wiedzy z aplikacjami wspierającymi codzienne załatwianie spraw biurowych i budowę zaangażowania pracowników – wylicza.
CZYTAJ TAKŻE: Rodzime startupy mają potencjał, by podbić świat
Firma w 2017 r. zanotowała 300-proc. dynamikę wzrostu przychodów. Podobny skok spółka zrealizowała już w pierwszym półroczu 2018 r. Prognozy rozwoju tego biznesu są więc obiecujące. Tym bardziej że Elastic Cloud Solutions stawia na zwiększenie sprzedaży na rynkach zagranicznych. – Budujemy międzynarodową sieć partnerów, rozwijamy kanał sprzedaży z wykorzystaniem modelu Software as a Service, który jest optymalny z punktu widzenia małych i średnich firm – tłumaczy Grzegorz Ciwoniuk, drugi z założycieli i wiceprezes.
Spółka zapowiada, że niedługo klienci będą mogli korzystać z chatbota. Inteligentny asystent pracownika odpowie na pytania dotyczące sposobu rozwiązania konkretnych zadań pracowniczych, a wiele z nich wykona samodzielnie. Docelowo spółka ma oferować przedsiębiorstwom kompleksowy zestaw narzędzi, dzięki którym będą mogły stworzyć w pełni cyfrowe miejsce pracy.
Dziś z Elastic Workplace korzysta ponad 150 tys. użytkowników w 40 krajach. Do tego grona należą m.in. PKP Energetyka i PKO BP.