Reklama
Rozwiń
Reklama

E-sklepy zmieniają szyldy. Konkurencja ciśnie

Jeden z liderów e-sprzedaży kosmetyków zmienia szyld z iPerfumy na Notino. Do gruntownego odświeżenia marki szykuje się też platforma Domodi.

Publikacja: 15.05.2019 19:03

E-sklepy zmieniają szyldy. Konkurencja ciśnie

Foto: shutterstock

Działająca już w 22 krajach grupa Notino właśnie przemianowała swój polski e-sklep i z rynku znika doskonale znana marka iPerfumy. Nasz kraj jest zresztą ostatnim w ramach grupy, w którym taka operacja jest przeprowadzana. Logo jest ujednolicane w związku z planami dalszego rozwoju grupy już pod marką Notino.

CZYTAJ TAKŻE: E-commerce 2019, czyli personalizacja, showroomy i bilety

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama