E-sklepy zmieniają szyldy. Konkurencja ciśnie

Jeden z liderów e-sprzedaży kosmetyków zmienia szyld z iPerfumy na Notino. Do gruntownego odświeżenia marki szykuje się też platforma Domodi.

Publikacja: 15.05.2019 19:03

E-sklepy zmieniają szyldy. Konkurencja ciśnie

Foto: shutterstock

Działająca już w 22 krajach grupa Notino właśnie przemianowała swój polski e-sklep i z rynku znika doskonale znana marka iPerfumy. Nasz kraj jest zresztą ostatnim w ramach grupy, w którym taka operacja jest przeprowadzana. Logo jest ujednolicane w związku z planami dalszego rozwoju grupy już pod marką Notino.

CZYTAJ TAKŻE: E-commerce 2019, czyli personalizacja, showroomy i bilety

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Najwięcej wart polski start-up zyskuje następcę. Plany światowej ekspansji
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Biznes Ludzie Startupy
Polska aplikacja AI pomoże firmom zdobyć pieniądze z UE
Biznes Ludzie Startupy
Polacy znaleźli sposób na boty. Potężna niechęć społeczeństwa
Biznes Ludzie Startupy
Do naszego jadłospisu trafią algi, glony i owady. Polska może być liderem
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont