Mobilny internet i naśladowcy Netfliksa napędzą polską rozrywkę

Za sprawą niezależnych internetowych telewizji i mobilnego dostępu do sieci rynek mediów i rozrywki w Polsce w latach 2019-2023 będzie powiększał się pod względem przychodów średnio co roku o 5 proc. – mówi prognoza firmy doradczej PwC. Jeśli ma rację, to za 5 lat sektor ten będzie uzyskiwać rocznie 14 mld dol.

Publikacja: 04.11.2019 21:10

PwC: prognozy dla rynku mediów i rozrywki w latach 2019-2023.

PwC: prognozy dla rynku mediów i rozrywki w latach 2019-2023.

Foto: PwC: prognozy dla rynku mediów i rozrywki w latach 2019-2023.

Eksperci PwC przedstawili w poniedziałek najnowsze prognozy dla polskiego rynku rozrywki i mediów w raporcie „Global Entertainment & Media Outlook 2019–2023”.  Przekonują w nim, że w najbliższych latach za wzrost przychodów tych dwóch sektorów odpowiadać będą przede wszystkim platformy OTT (over the top), takie jak Netflix, a od strony technologicznej – mobilny internet.

CZYTAJ TAKŻE: Cyfrowy Polsat i Discovery ze wspólną platformą OTT

Pozostało jeszcze 87% artykułu
O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes Ludzie Startupy
Rozwód, strzelanina i najwyższy wieżowiec. Kim jest najbogatsza kobieta Rosji?
Materiał Promocyjny
Targi ENEX 2025: Innowacyjny ekosystem Huawei FusionSolar na rzecz transformacji energetycznej
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI wzbudziła kontrowersje i podbiła Amerykę. Firma z astronomiczną wartością
Biznes Ludzie Startupy
Firma z Polski odchudzi Włochów i Hiszpanów. Ta technologia zyskała uznanie w Europie
Biznes Ludzie Startupy
Oko zamiast gotówki i dowodu. Polska firma rewolucjonizuje płatności