Aktualizacja: 10.05.2025 05:54 Publikacja: 16.10.2020 10:44
Foto: Bloomberg
Apliakcja Shein z Nanjing działa od 2008 r. i kieruje się do pokolenia mediów społecznościowych „Gen Z”, wykorzystując Instagrama i TikToka oraz kody rabatowe, aby przyciągnąć młodszych kupujących na coraz bardziej zatłoczonym rynku mody.
Według danych Euromonitor, firma stała się największą na świecie firmą modową działającą wyłącznie online, pod względem sprzedaży produktów własnej marki.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas