Aktualizacja: 23.04.2025 20:05 Publikacja: 16.10.2020 10:44
Foto: Bloomberg
Apliakcja Shein z Nanjing działa od 2008 r. i kieruje się do pokolenia mediów społecznościowych „Gen Z”, wykorzystując Instagrama i TikToka oraz kody rabatowe, aby przyciągnąć młodszych kupujących na coraz bardziej zatłoczonym rynku mody.
Według danych Euromonitor, firma stała się największą na świecie firmą modową działającą wyłącznie online, pod względem sprzedaży produktów własnej marki.
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lada moment ma nastąpić premiera rozwiązania, które łączy w sobie komunikator, funkcje płatnicze i społecznościo...
BioCam rusza z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jest...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas