Hype Me to nowa platforma, która łączy fanów z ich idolami. Jako pierwsza w Polsce umożliwia każdemu zamówienie w pełni spersonalizowanego wideo od znanej osobistości – np. aktora, muzyka, sportowca, dziennikarza, youtubera, czy influencera. Nagrane wideo jest unikalne i niepowtarzalne, stworzone i przeznaczone dla konkretnego użytkownika.
CZYTAJ TAKŻE: Wirtualne idolki mają już miliony fanów
Aplikacja działa w formie tzw. marketplace, czy też zdobywającego popularność modelu T2C (z ang. talent-to-customer). Znane osobowości oferują za jej pośrednictwem nagranie spersonalizowanego wideo, na wybraną okazję (mogą to być np. życzenia urodzinowe, zaproszenie na imprezę, gratulacje z okazji ślubu czy zakończenia szkoły), za które otrzymają wynagrodzenie od użytkowników. Gwiazdy wspierają też wybrane przez siebie fundacje i inne organizacje charytatywne, z którymi dzielą się częścią swoich przychodów.
Hype Me jest aplikacją mobilną, a płatności obsługiwane są w formie zakupów w apce. Sama rezerwacja nagrania jest bezpłatna, użytkownik płaci dopiero w momencie, w którym jest ono gotowe do pobrania. Dzięki temu płatności są całkowicie bezpieczne, a użytkownik ma gwarancję otrzymania swojego wideo. Za tym oryginalnym projektem stoi Mikołaj Czajkowski, który wcześniej kierował spółką technologiczną Move Closer (ten software house początkowo stanowiło zaplecze technologiczne dla Hype Me). Doradcami startupu są m.in. Wojtek Sadowski i Konrad Kwiatkowski, współzałożyciele spółki Packhelp.
CZYTAJ TAKŻE: Bogaty świat polskich internetowych gwiazd