Aktualizacja: 24.05.2025 04:04 Publikacja: 02.02.2020 17:04
Foto: mat. pras.
Polski rynek e-handlu rozwija się od lat w dwucyfrowym tempie i wart jest już ponad 50 mld zł. Tak mocno zwiększające się wydatki online przekładają się na wyniki firm, a Polska jest ważnym rynkiem dla europejskich platform jak Zalando, AboutYou czy Westwing. Z boomu najbardziej korzystają ci, którzy rośli wraz z rynkiem i odpowiadali za jego budowanie.
CZYTAJ TAKŻE: Allegro rozpoczyna ostrą walkę z Chińczykami
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas