Aktualizacja: 11.05.2025 15:53 Publikacja: 04.03.2021 07:50
Foto: materiały prasowe
Spółka podała w komunikacie, że wartość sprzedanych produktów na platformie Grupy Allegro.eu w czwartym kwartale 2020 r. wyniosła 10,85 mld zł czyli 57,5 proc. więcej w ujęciu rocznym. Skorygowana EBITDA, czyli wynik operacyjny bez amortyzacji i uwzględnienia jednorazowych kosztów, wyniosła 533,5 mln zł po wzroście 38,8 proc. Z kolei zysk netto za czwarty kwartał 2020 r. wyniósł 260,6 mln zł – 110,2 proc. więcej.
– Czwarty kwartał to tradycyjnie najważniejszy okres w branży handlowej. W tym okresie przyciągnęliśmy na naszą platformę około 400 tys. nowych klientów. Liczba aktywnych kupujących sięgnęła tym samym blisko 13 milionów, a każdy z nich wydał w minionym roku na Allegro.pl średnio prawie 2,7 tys. zł, czyli 36 proc. więcej niż rok wcześniej – mówi Francois Nuyts, prezes Allegro.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas