Reklama

Grupa Vectra nowym liderem kablówek. Co czeka abonentów?

Vectra sfinalizowała transakcję zakupu 100 proc. akcji Multimedia Polska i tym samym  wskakuje na najwyższe miejsce na podium telewizji kablowych w kraju. Pytanie – na jak długo i czy uda jej się wypełnić warunki postawione przez UOKiK.

Publikacja: 03.02.2020 20:24

Grupa Vectra nowym liderem kablówek. Co czeka abonentów?

Foto: cyfrowa.rp.pl

Telewizja kablowa Vectra, w ostatnich latach numer dwa na rynku kablówek w Polsce, ostatniego dnia stycznia 2020 r. sfinalizowała zakup 100 proc. akcji gracza numer trzy – Multimedia Polska. „W wyniku transakcji Grupa Vectra będzie oferować usługi ponad 1,7 mln abonentom” – podały służby prasowe operatora. Jak dodano, w zasięgu sieci Vectry znajdzie się 4,4 mln gospodarstw domowych.

Vectra większa niż UPC

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Biznes Ludzie Startupy
Miliony dolarów na wojskowe drony, AI i robo-karaluchy. Niemcy zgarniają wszystko
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes Ludzie Startupy
Ile można wycisnąć z hulajnogi? Ten start-up chce pobić światowy rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama