Reklama
Rozwiń

Giganci e-handlu chcą wiązać abonamentem. Czy warto?

Czołowi sprzedawcy stawiają na usługi dodatkowe, aby tym mocniej związać ze sobą klientów, chętnie szukających okazji zakupowych.

Publikacja: 12.10.2020 20:22

W zamian
za abonament klienci mogą liczyć
na darmowe dostawy
lub inne usługi dodatkowe

W zamian za abonament klienci mogą liczyć na darmowe dostawy lub inne usługi dodatkowe

Foto: Shutterstock

Amazon rozszerza abonament Prime o porady stylisty. Początkowo dedykowane kobietom, teraz pojawią się też dla mężczyzn, cena to 4,99 dol. miesięcznie. Za to klient będzie otrzymywał zestawy ubrań, które po przymierzeniu w domu będzie mógł zostawić czy odesłać. Abonament obejmuje dostęp do promocji marek, które do programu weszły, np. Scotch & Soda, Penguin, Adidas, Lacoste, Carhartt, Levi’s i inne.

Szafa też online

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski 18-latek stworzył system AI dla firm zbrojeniowych w USA
Biznes Ludzie Startupy
Polskie algorytmy wykryją choroby. Medyczny start-up podbija świat
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma wprowadza nowatorski benefit dla pracowników. Specjalne karty
Biznes Ludzie Startupy
Polski latający skuter zamierza podbić świat. Ma być „dla każdego"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Biznes Ludzie Startupy
Polska akwizycja w Finlandii. Start-up z miliarderem na pokładzie zaczyna ekspansję
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku