Reklama
Rozwiń
Reklama

Giganci e-handlu chcą wiązać abonamentem. Czy warto?

Czołowi sprzedawcy stawiają na usługi dodatkowe, aby tym mocniej związać ze sobą klientów, chętnie szukających okazji zakupowych.

Publikacja: 12.10.2020 20:22

W zamian
za abonament klienci mogą liczyć
na darmowe dostawy
lub inne usługi dodatkowe

W zamian za abonament klienci mogą liczyć na darmowe dostawy lub inne usługi dodatkowe

Foto: Shutterstock

Amazon rozszerza abonament Prime o porady stylisty. Początkowo dedykowane kobietom, teraz pojawią się też dla mężczyzn, cena to 4,99 dol. miesięcznie. Za to klient będzie otrzymywał zestawy ubrań, które po przymierzeniu w domu będzie mógł zostawić czy odesłać. Abonament obejmuje dostęp do promocji marek, które do programu weszły, np. Scotch & Soda, Penguin, Adidas, Lacoste, Carhartt, Levi’s i inne.

Szafa też online

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
INEA partnerem Digital Excellence Awards - współpraca na rzecz przyspieszenia cyfrowej transformacji w Polsce
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Startup Challenge wesprze rolnicze innowacje
Biznes Ludzie Startupy
Jeff Bezos znów u steru. Poprowadzi rewolucyjny start-up AI
Biznes Ludzie Startupy
AI zrobi rewolucję w polskich przetargach? Ma pomóc wygrywać
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama