Pieniądze mają być wykorzystane na podbój zagranicznych rynków, głównie w Europie i Ameryce Płd. Dziś firma ma 30 własnych placówek, że czego siedem poza Polską – pięć działa w Wlk. Brytanii (pod marką HairRemoval.co.uk), zaś dwie w Brazylii (pod logo Depilação.com.br).
CZYTAJ TAKŻE: Startupy 2019. Zarezerwują wizytę u fryzjera w chmurze
W działający dopiero od trzech lat biznes Kucharskiego, który współtworzył Groupon w Polsce i był jego dyrektorem finansowym pieniądze wpompowały fundusze Speedinvest, Venture Friends oraz Market One Capital. Paweł Tymczyna, partner Kucharskiego w Depilacja.pl (współtworzył Travelist.pl, w który kilka lat temu zainwestował funduszu Google Venture), wskazuje, że magnesem okazała się innowacyjna formuła kosmetycznego biznesu.
Internetowi przedsiębiorcy swoje kompetencje związane z e-commerce i marketingiem internetowym wykorzystali do budowy sieci stacjonarnych salonów depilacji, ale w nowatorskiej wersji. – Wprowadziliśmy nową jakość na rynku usług kosmetycznych. Przenieśliśmy do internetu wszystkie procesy związane z pozyskaniem i obsługą klientów. Dzięki temu działamy bardziej efektywnie. Nasze salony zajmują niewielką powierzchnię, wymagają minimum obsługi, dzięki temu znacząco ograniczyliśmy koszty operacyjne i obniżyliśmy ceny zabiegów depilacji – wylicza Tymczyna, współzałożyciel Depilacja.pl.
CZYTAJ TAKŻE: Rodzime startupy mają potencjał, by podbić świat