Aktualizacja: 11.05.2025 15:20 Publikacja: 30.10.2018 19:20
Foto: Tim Cook, prezes firmy Apple
We wtorek producent sprzętów sygnowanych logo z nadgryzionym jabłkiem prezentuje nowe produkty – tablety iPad i laptopy MacBook. Szczegóły do ostatniej chwili tradycyjnie trzymane są w tajemnicy. Jedno jest pewne, Apple, po niedawnym debiucie iPhone’ów Xs, idzie za ciosem. Kolejna premiera jest dość niespodziewana. Tym bardziej że odbędzie się nie w Cupertino, ale w nowojorskim Brooklyn Academy of Music. Bohaterem show ma być iPad Pro, wyposażony w ekran 4K zajmujący całą frontową część urządzenia, a także czytnik twarzy (Face ID). Według plotek zabraknie tam miejsca na wejście na słuchawki, za to pojawi się złącze USB-C. Wydajność zapewni układ A12X Bionic. iPad ma być dostępny w wersji z ekranem o przekątnej 10,5 i prawie 13 cali. Hitem może być nowy laptop MacBook Air (cena obecnie dostępnej na rynku wersji to ponad 6 tys. zł). Sprzęt ma zyskać Touch ID i czytnik linii papilarnych, ale prawdopodobnie zabraknie dotykowego ekranu, jak w MacBook Pro.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas