Allegro podaje, że 31 lipca wprowadza kolejne zmiany w serwisie oraz zaktualizuje regulaminy. Z głównych zmian wprowadzone zostaną nowe prowizje od sprzedaży w działach Dziecko, Elektronika, Dom i ogród, Firma i usługi, Kolekcje i sztuka, Sport i turystyka, Kultura i rozrywka oraz Uroda. W części przypadków będą to wzrosty a w części obniżki prowizji od sprzedaży. To pierwsza zmiana cennikowa od wielu miesięcy i jest bardzo prawdopodobne, że będzie ostatnia w tym roku. Dotąd firma w ramach ułatwień dla firm chcących rozpocząć e-handel podczas pandemii odstąpiła od planowanych podwyżek opłat, a wiele prowizji zostało zniesionych.
Dodatkowo firma podaje, że ułatwiony będzie dostęp do historycznych rachunków na Allegro. Dodatkowo jak podaje biuro prasowe serwisu umożliwione będzie dla większej liczby sprzedawców korzystanie z sieci reklamowej Google Ads w panelu Allegro Ads.
Allegro to największy serwis e–handlu w Polsce, miesięcznie ma ponad 20 mln użytkowników. Za jego pośrednictwem sprzedaż prowadzi ponad 100 tys. firm – to kilka razy więcej niż liczba sklepów internetowych w Polsce.