Reklama

Udany debiut Answear.com. Czas na zagraniczną ekspansję

Z prawie 20-proc. przebitką wobec cenie w publicznej ofercie pierwotnej wystartowały notowania walorów Answear.com na warszawskiej giełdzie. Potem było już tylko lepiej.

Publikacja: 08.01.2021 10:10

Polacy coraz częściej kupują odzież w internecie

Polacy coraz częściej kupują odzież w internecie

Foto: Bloomberg

Dziś rano na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych zadebiutowała spółka e-commerce Answear.com. Na otwarciu sesji akcję platformy odzieżowej założonej przez Krzysztofa Bajołka wyceniono na 29,9 zł, a prawo do akcji na 29,8 zł, czyli o prawie 20 proc. wyżej niż wyniosła cena w publicznej ofercie (25 zł).

To zachowanie zgodne z oczekiwaniami analityków, którzy – jak pisaliśmy – spodziewali się pozytywnego zachowania notowań po tym jak instytucje znegocjowały pierwotnie proponowaną cenę maksymalną (36,5 zł).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Biznes Ludzie Startupy
Miliony dolarów na wojskowe drony, AI i robo-karaluchy. Niemcy zgarniają wszystko
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes Ludzie Startupy
Ile można wycisnąć z hulajnogi? Ten start-up chce pobić światowy rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama