Greg Goodfried, który pracuje w UTA od 2014, zostanie prezesem D’Amelio Family Enterprises, firmy reprezentującej interesy Charli D’Amelio i jej rodziny.
16-letnia Charli nazywana jest przez amerykańską prasę „królową TikToka”, ponieważ ma ponad 93 mln followersów na tej platformie. To rekordowa liczba, tym bardziej, że nastolatka zaczęła publikować tam filmy dopiero latem 2019 roku. Jej pierwsze wideo przedstawia jej taneczne wideo zestawione z filmem użytkownika o nicku „Move With Joy”.
CZYTAJ TAKŻE: Will Smith inwestuje w startupy. Sprzymierzył się z gwiazdą piłki
Od tego czasu jej popularność gwałtownie wystrzeliła, a Charli wystąpiła w reklamie hummusu wyświetlanej podczas tegorocznego Super Bowl i zatańczyła w teledysku Jennifer Lopez. Wcześniej została zaproszona do występów podczas koncertu Bebe Rexha, która występowała przed inną gwiazdą: zespołem Jonas Brothers w Barclay Center w Brooklyn. Nastolatka wystąpiła też już w show The Tonight Show Jimmyego Fallona, relacjonowała Paris Fashion Week na zlecenie Prady na TikToku oraz podpisała kontrakty sponsorskie z firmami kosmetycznymi takimi jak EOS.
Charli nie jest jedyna w rodzinie gwiazdą TikToka. Jej siostra Dixie ma ponad 40 mln followersów, a tata Marc 7,3 mln, mama Heidi 6,1 mln. Razem tworzą imperium na wzór innej medialnej rodziny Kardashianów – tyle, że nie w telewizji, ale na platformie społecznościowej. Łącznie mają ponad 150 mln followersów.