Reklama

Netflix ma już 200 mln subskrybentów. Pomógł koronawirus i seriale

Netflix z przytupem zakończył 2020 r. W IV kwartale najpopularniejszy serwis streamingowy pozyskał 8,5 mln nowych subskrybentów, dzięki czemu liczba klientów przekroczyła po raz pierwszy w historii barierę 200 mln.

Publikacja: 20.01.2021 11:25

„Gambit królowej” był najchętniej oglądanym serialem Netfliksa

„Gambit królowej” był najchętniej oglądanym serialem Netfliksa

Foto: Netflix

Wynik za IV kwartał okazał się być o wiele lepszy od prognoz. Analitycy szacowali, że spółka pozyska 6,47 mln nowych subskrypcji, jednak udało się przebić prognozy o ponad 30 proc. Pozytywnie na przyrost subskrypcji wpłynęła kolejna fala pandemii, bowiem ludzie pozostający w domach chętnie korzystali z usług Netflixa.

CZYTAJ TAKŻE: Netflix się ugiął. Zapłaci podatki w Wielkiej Brytanii

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Biznes Ludzie Startupy
Miliony dolarów na wojskowe drony, AI i robo-karaluchy. Niemcy zgarniają wszystko
Biznes Ludzie Startupy
Ile można wycisnąć z hulajnogi? Ten start-up chce pobić światowy rekord
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up rewolucjonizuje medycynę. AI wykryje chorobę szybciej niż człowiek
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama