Reklama
Rozwiń

Netflix ma już 200 mln subskrybentów. Pomógł koronawirus i seriale

Netflix z przytupem zakończył 2020 r. W IV kwartale najpopularniejszy serwis streamingowy pozyskał 8,5 mln nowych subskrybentów, dzięki czemu liczba klientów przekroczyła po raz pierwszy w historii barierę 200 mln.

Publikacja: 20.01.2021 11:25

„Gambit królowej” był najchętniej oglądanym serialem Netfliksa

„Gambit królowej” był najchętniej oglądanym serialem Netfliksa

Foto: Netflix

Wynik za IV kwartał okazał się być o wiele lepszy od prognoz. Analitycy szacowali, że spółka pozyska 6,47 mln nowych subskrypcji, jednak udało się przebić prognozy o ponad 30 proc. Pozytywnie na przyrost subskrypcji wpłynęła kolejna fala pandemii, bowiem ludzie pozostający w domach chętnie korzystali z usług Netflixa.

CZYTAJ TAKŻE: Netflix się ugiął. Zapłaci podatki w Wielkiej Brytanii

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły