Ryan Kaji został youtuberem w wieku trzech lat, a na swoim kanale – Ryan’s World – zajmuje się prezentowaniem zabawek. W 2018 zarobił o 4 mln dolarów mniej, ale też był numerem jeden zestawienia magazynu „Forbes”.

8-latek zaczynał karierę od publikowania prostych filmików, pokazując, jak otwiera i testuje popularne zabawki. Teraz ma niemal 23 mln subskrybentów, którym prezentuje filmiki nie tylko z testami zabawek, ale i proste eksperymenty naukowe, a także uczy, jak radzić sobie z codziennymi obowiązkami. W filmach występują także jego rodzice.

CZYTAJ TAKŻE: Ma 6 lat, 30 mln followersów i kupuje nieruchomości za miliony

Ryan wypuścił już własną linię zabawek i ubrań, prowadzi program na kanale Nickelodeon a także podpisał kontrakt z siecią telewizyjną Hulu.

Na drugim miejscu najlepiej zarabiających youtuberów znalazła się grupa Dude Perfect. To pięciu przyjaciół, którzy wykonują akrobacje i biją rekordy Guinnessa. W 2019 roku zarobili 20 mln dolarów i mają 47 mln subskrybentów.

Trzecie miejsce zajmuje 5-latka z Rosji – Anastazja Radzińskaja. Na jej kanale można obejrzeć zabawne filmiki z nią i jej tatą. Dziewczyna zarobiła 18 mln dolarów i ma 107 mln subskrybentów na kilku kanałach. Urodziła się z dziecięcym porażeniem mózgowym i lekarze obawiali się, że nigdy nie będzie mówić. Rodzice Nastii zaczęli publikować filmiki pokazujące jej kolejne etapy rozwoju, tak by rodzina i przyjaciele byli na bieżąco informowani o jej postępach.

CZYTAJ TAKŻE: YouTube: Najpopularniejsze klipy muzyczne 2019 roku

PewDiePie czyli Felix Kjellberg, szwedzki bloger, który jeszcze do niedawna był największą gwiazdą YouTube, zajął w tegorocznym zestawieniu 7 miejsce z 13 mln dolarów. W 2013 roku był najczęściej subskrybowanym kanałem na YouTube. Jego najpopularniejsze wideo, autorski utwór „Bitch Lasagna, miał ponad 190 mln wyświetleń, głownie dzięki kontrowersyjnym tematom o wydźwięku rasistowskim i antysemickim.

Zestawienie najlepiej zarabiających youtuberów opublikował amerykański magazyn „Forbes”. Przy sporządzaniu zestawienia pod uwagę wzięto roczne zarobki poszczególnych influencerów, jakie udało im się osiągnąć do czerwca 2019 roku.