Aktualizacja: 09.05.2025 13:12 Publikacja: 18.11.2018 16:29
Foto: Materiały prasowe
Nutella, E. Wedel, Żywiec Zdrój czy BASF to tylko niektóre z firm, które nie boją się sięgać w swojej działalności po takie najnowsze technologie, jak VR i AR. Co ciekawe, robią to z pomocą warszawskiego startupu MojoApps.co, który specjalizuje się w przenoszeniu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości ze świata rozrywki na grunt biznesowy. Na koncie ma on choćby nowatorską aplikację AR dla branży e-commerce, którą wdrożył już meblowy e-sklep Selsey.pl.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas