Aktualizacja: 01.07.2025 05:48 Publikacja: 18.11.2018 16:29
Foto: Materiały prasowe
Nutella, E. Wedel, Żywiec Zdrój czy BASF to tylko niektóre z firm, które nie boją się sięgać w swojej działalności po takie najnowsze technologie, jak VR i AR. Co ciekawe, robią to z pomocą warszawskiego startupu MojoApps.co, który specjalizuje się w przenoszeniu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości ze świata rozrywki na grunt biznesowy. Na koncie ma on choćby nowatorską aplikację AR dla branży e-commerce, którą wdrożył już meblowy e-sklep Selsey.pl.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas