Aktualizacja: 25.05.2025 07:51 Publikacja: 07.01.2019 18:40
Foto: Adobe Stock
To startup finansowy, który kieruje swoją ofertę do młodych ludzi z tzw. generacji Z. Spółka jest właścicielem marki Cashap, platformy, na której można organizować m.in. internetowe zbiórki z określonym celem, np. urodzinami. Zbiórka może trwać kilka godzin lub wiele dni. Użytkownik zaprasza do zbiórki innych znajomych z aplikacji lub kontakty ze swojego telefonu. Ale aplikacja pełni też rolę skarbonki, w której zbieramy własne pieniądze, np. kieszonkowe. Pieniędzmi z portfela można w dowolnym momencie dokonać zakupu w apce lub zasilić inną zbiórkę. Rozwiązanie adresowane generacji Z to wreszcie marketplace, czyli platforma e-commerce. Wszystkie produkty i usługi dostępne na niej dopasowane są do zwyczajów i potrzeb młodych użytkowników.
Na rynek wchodzi polska aplikacja AI wspierająca firmy różnych sektorów gospodarki, jednostki naukowe i instytut...
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas