Aktualizacja: 11.05.2025 12:22 Publikacja: 07.01.2019 18:40
Foto: Adobe Stock
To startup finansowy, który kieruje swoją ofertę do młodych ludzi z tzw. generacji Z. Spółka jest właścicielem marki Cashap, platformy, na której można organizować m.in. internetowe zbiórki z określonym celem, np. urodzinami. Zbiórka może trwać kilka godzin lub wiele dni. Użytkownik zaprasza do zbiórki innych znajomych z aplikacji lub kontakty ze swojego telefonu. Ale aplikacja pełni też rolę skarbonki, w której zbieramy własne pieniądze, np. kieszonkowe. Pieniędzmi z portfela można w dowolnym momencie dokonać zakupu w apce lub zasilić inną zbiórkę. Rozwiązanie adresowane generacji Z to wreszcie marketplace, czyli platforma e-commerce. Wszystkie produkty i usługi dostępne na niej dopasowane są do zwyczajów i potrzeb młodych użytkowników.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas