Aktualizacja: 09.05.2025 10:02 Publikacja: 19.12.2018 20:55
Foto: Adobe Stock
Na początku roku ostrożnie prognozowano, że w 2018 r. wartość wydatków internetowych Polaków powinna się zbliżyć do 50 mld zł. Wszystko wskazuje na to, że realne jest nawet mocne przekroczenie tego poziomu, ponieważ branża mówi zgodnie o rekordach. Tylko w październiku sprzedaż sprzętu elektronicznego w sklepach internetowych wzrosła o 21,5 proc., a w tym czasie sprzedaż w stacjonarnych sklepach zyskała tylko nieco poniżej 5 proc. Absolutnym rekordzistą jest kategoria wearables, czyli głównie smartwatche i opaski dla sportowców – ona zyskała niemal 100 proc.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas