Aktualizacja: 09.05.2025 13:38 Publikacja: 15.11.2018 11:58
Ucho prezesa wywindowało udział Showmax w rynku.
Foto: Showmax.com
Internet konkuruje z telewizją i kinem o czas wielbicieli kina i seriali. To jednak nie oznacza, że wszystkie serwisy wideo na żądanie notują wzrost liczby użytkowników. Z zestawienia dziesięciu najpopularniejszych serwisów wideo na żądanie (VOD) przygotowanego przez Gemiusa dla „Rzeczpospolitej” wynika, że najwięcej tzw. realnych użytkowników ma nadal platforma Cda.pl. We wrześniu br. korzystało z niej 5,67 mln osób. Drugie i trzecie miejsce należały zaś do VOD.pl (3,52 mln realnych użytkowników), czyli platformy Grupy Onet, oraz VOD.TVP.pl (3,32 mln), prowadzonej przez Telewizję Polską.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas