Zablokowany przez Facebooka polski Brand24 ujawnił dane o sprzedaży

Spółka deklaruje, że specjalnie nie ucierpiała, spowolnienie tempa przyrostu nowych klientów jest przejściowe. Jakie będą kolejne kwartały?

Publikacja: 07.10.2019 10:41

Michal Sadowski, założyciel startupu

Michal Sadowski, założyciel startupu

Foto: YouTube

Według danych o sprzedaży na koniec III kwartału Brand24 miał 3631 aktywnych klientów – czyli ich liczba (netto) wzrosła o 102 w ujęciu kwartał do kwartału. Na koniec września w sumie było ich 2829. Spółka podkreśla, że ARPU (średni przychód na klienta w ujęciu miesięcznym) nie odbiega od poziomów zanotowanych w poprzednim okresie. We wrześniu 2019 r. spółka sprzedała 182 nowe abonamenty.

CZYTAJ TAKŻE: Facebook zablokował konto polskiej firmy Brand24 i jej założyciela. Dlaczego?

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Biznes Ludzie Startupy
Prosperująca firma w 90 dni. AI potrafi już niemal wszystko
Biznes Ludzie Startupy
Cyfryzacja zwiększa wydajność przemysłu
Biznes Ludzie Startupy
„Zabójcy banków" wychodzą z internetu. Nowe, zaskakujące usługi
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes Ludzie Startupy
Karol Nawrocki chce postawić na nowe technologie i start-upy. Będą duże zmiany?