Według danych o sprzedaży na koniec III kwartału Brand24 miał 3631 aktywnych klientów – czyli ich liczba (netto) wzrosła o 102 w ujęciu kwartał do kwartału. Na koniec września w sumie było ich 2829. Spółka podkreśla, że ARPU (średni przychód na klienta w ujęciu miesięcznym) nie odbiega od poziomów zanotowanych w poprzednim okresie. We wrześniu 2019 r. spółka sprzedała 182 nowe abonamenty.
CZYTAJ TAKŻE: Facebook zablokował konto polskiej firmy Brand24 i jej założyciela. Dlaczego?
Rynek zastanawiał się, jak będą wyglądać wyniki po zablokowaniu konta przez Facebooka i Instagram. Przypomnijmy, że pod koniec sierpnia amerykański „Business Insider” opublikował materiał, w którym zarzucił firmie Brand24 zbieranie zbyt wielu danych z serwisów społecznościowych. Według tej publikacji Brand24 miał wykorzystywać niedostępne oficjalnie dane.
„Blokada kont spółki i prezesa zarządu Michała Sadowskiego we wspomnianych serwisach to efekt krzywdzącej publikacji w amerykańskich mediach, która zestawiając spółkę z podmiotami działającymi w oparciu o dane wrażliwe (których spółka nigdy nie zbierała i nie oferowała) uruchomiła automatyczne procedury prewencyjnej blokady oraz zbierania wyjaśnień. Spółka przygotowała kompleksową dokumentację, która została przekazana Facebookowi. Trwa proces weryfikacji, na czas którego spółka zdecydowała się wstrzymać monitorowanie danych z wspomnianych serwisów” – czytamy w przesłanej informacji.
CZYTAJ TAKŻE: Facebook ukarany w Turcji. Bo przecieka