Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 00:45 Publikacja: 22.01.2019 19:02
Foto: shutterstock
Zalando jednak najwyraźniej ma pomysł na takich klientów, którzy zamiast przymierzyć i sprawdzić czy dobrze leży (do czego służy liberalna polityka zwrotów) wykorzystują okazję do tego, by nieustannie darmowo modyfikować swoją garderobę. Platforma wprowadza, jak donosi serwis Retail Detail Europe, nowe metki, których zdjęcie oznacza brak możliwości darmowego zwrotu. Duże metki o wymiarach 10 na 15 cm są trudne do przegapienia (i uniemożliwiają tzw. wardrobing pozbawiając go sensu) zaś znajdujący się na nich napis „nie usuwać” jasno informuje, że ich zdjęcie oznacza akceptację zakupu. Nie jest jasne, czy Zalando będzie oznaczać tak wszystkie produkty czy tylko droższe linie odzieży.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas