Przyciągamy wizjonerów

MATERIAŁ PARTNERA
PGE Narodowy to dziś wielofunkcyjna arena, przyjazna zarówno dla uczestników imprez, jak i wystawców czy przedsiębiorców mówi prezes spółki PL.2012+, operatora obiektu.

Publikacja: 21.02.2017 13:59

Przyciągamy wizjonerów

Foto: materiały prasowe

MATERIAŁ CENTRUM INTELIGENTNEGO ROZWOJU

PGE Narodowy podkreśla rolę swojego innowacyjnego modelu biznesowego. Na czym on polega?

Jakub Opara: Jedna z najnowocześniejszych aren wielofunkcyjnych w Europie z założenia jest miejscem, w którym testowane są nowatorskie i kreatywne rozwiązania. Zarówno w sferze zarządzania, jak i organizacji wydarzeń. Podczas wielu imprez testujemy rozwiązania m.in. w zakresie obsługi klienta, bezpieczeństwa i ochrony czy mobilności. Szukamy nowych formuł i przyciągamy wizjonerów z nowatorskimi pomysłami, którzy wiedzą, że na PGE Narodowym znajdą przyjazną przestrzeń.

Jakie technologie obsługi klienta były dotąd testowane?

Przede wszystkim technologie mobilne, które nie tylko pozwalały gościom łatwo odnaleźć miejsce, ale także być z nami w bezpośrednim kontakcie, co budowało ciekawą więź. Mamy nadzieję, że w przyszłości ta technologia umożliwi np. zamawianie posiłków i napojów bez ruszania się z krzesełka. Testujemy też nowy model wizualizacji trybun. Chcemy, aby w przyszłości każdy gość mógł jeszcze lepiej się bawić i przeżywać wydarzenie.

Jak PGE Narodowy sprzyja rozwojowi biznesu partnerów?

Centrum Konferencyjne, Biznes Klub, Galeria czy loże VIP są magnesem dla przedsiębiorców, wystawców i organizatorów wydarzeń. Nie tylko wynajmujemy przestrzeń, ale też „sprzedajemy frekwencję”. Nasza silna marka przyczynia się do sukcesu partnerów, a nasz adres na zaproszeniu stał się synonimem udanego wydarzenia. Tu działa tzw. efekt aureoli, który ma bezpośrednie przełożenie na sprzedaż ich oferty.

MATERIAŁ CENTRUM INTELIGENTNEGO ROZWOJU

PGE Narodowy podkreśla rolę swojego innowacyjnego modelu biznesowego. Na czym on polega?

Pozostało 93% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes Ludzie Startupy
Od zera do miliarda w cztery miesiące. Wyceny firm od sztucznej inteligencji oszalały
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja na skalę światową. Polacy znaleźli sposób na braki wody i żywności
Biznes Ludzie Startupy
Polskie urządzenie wyczuje chemię. Wykryje i zbada niemal każdą substancję
Materiał partnera
Możemy zaprosić klienta w sam środek akcji
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Materiał partnera
PZU szuka innowacji w akceleratorach start-upów