Aktualizacja: 15.05.2025 10:03 Publikacja: 25.04.2022 21:01
Futurystyczny projekt kapsuły eterycznej, która ma być rajem dla kawoszy.
Foto: wizualizacja
Spółka Columbus Polska, która wdraża na rynku nową markę kawy – Qethereal (ze sprzedażą ruszyła w listopadzie ub.r. i od tego czasu sprzedała już 5 ton kawy), rusza z dość nietypowymi planami rozwoju dla tej branży. Poza budową własnej linii produkcyjnej kapsułek kawowych, firma szykuje się do skonstruowania tzw. kapsuły eterycznej, a także aplikacji, która będzie pełnić rolę „konfiguratora smaku”. Rozwiązanie ma ułatwiać zakup kawy i wybór tej ulubionej. Na realizację odważnej wizji spółka zbiera pieniądze w kampanii crowdinvestingowej na platformie Beesfund.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas