Aktualizacja: 21.05.2025 23:18 Publikacja: 25.04.2022 21:01
Futurystyczny projekt kapsuły eterycznej, która ma być rajem dla kawoszy.
Foto: wizualizacja
Spółka Columbus Polska, która wdraża na rynku nową markę kawy – Qethereal (ze sprzedażą ruszyła w listopadzie ub.r. i od tego czasu sprzedała już 5 ton kawy), rusza z dość nietypowymi planami rozwoju dla tej branży. Poza budową własnej linii produkcyjnej kapsułek kawowych, firma szykuje się do skonstruowania tzw. kapsuły eterycznej, a także aplikacji, która będzie pełnić rolę „konfiguratora smaku”. Rozwiązanie ma ułatwiać zakup kawy i wybór tej ulubionej. Na realizację odważnej wizji spółka zbiera pieniądze w kampanii crowdinvestingowej na platformie Beesfund.
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas