Gwiazdy biją firmy na Instagramie

Na Instagramie konta z największą liczbą obserwatorów należą do sportowców i celebrytów.

Zdecydowanie wyprzedzają oni pod tym względem czołowe konta należące do firm. To ważne, bo na milionach obserwatorów można dużo zarobić. Największą potęgą Instragrama pozostaje piłkarz Cristiano Ronaldo.

Z danych serwisu Statista.com wynika, że najpopularniejszym kontem formowym na Instagramie jest Nike, który w grudniu 2017 r. miał ponad 69 mln obserwatorów. Ostatni skandal wizerunkowy mógł wynik obniżyć, ale liczba obserwatorów wzrosła – teraz jest to ponad 82 mln obserwujących. Dodatkowo konto Nike Football obserwuje 36,8 mln osób. Inne firmowe konta spośród najpopularniejszych na Instagramie to Victoria’s Secret z 62,8 mln obserwatorów czy H&M z 27,8 mln.

Mogą Ci się również spodobać

Soros oskarża Trumpa o spiskowanie z Facebookiem

Miliarder uważa, że Donald Trump i Facebook walczą razem o reelekcję prezydenta USA. Znany ...

„100 innowacji stulecia”. Znad Wisły w kosmos

Polacy dostarczają podzespoły do satelitów i tworzą własne urządzenia. Oprócz innowacji o charakterze przemysłowo-produkcyjnym ...

Udany debiut Answear.com. Czas na zagraniczną ekspansję

Z prawie 20-proc. przebitką wobec cenie w publicznej ofercie pierwotnej wystartowały notowania walorów Answear.com ...

Turysta przyszłości zwiedza w goglach na kanapie

Podróżowanie w czasach pandemii jest możliwe, z pomocą przychodzą bowiem nowe technologie. Popyt na ...

Czy sztuczna pszczoła wygra z zombie

Co najmniej kilkanaście ciekawych polskich gier wejdzie do sprzedaży w najbliższych tygodniach. Które z ...

Automatyzacja i bezpieczeństwo, czyli jak technologie pomagają odnaleźć się w nowej rzeczywistości biznesowej

Jak skutecznie odpowiedzieć na współczesne biznesowe wyzwania? Eksperci Canon przeanalizowali zmieniający się w wyniku ...