Gwiazdy biją firmy na Instagramie

Na Instagramie konta z największą liczbą obserwatorów należą do sportowców i celebrytów.

Zdecydowanie wyprzedzają oni pod tym względem czołowe konta należące do firm. To ważne, bo na milionach obserwatorów można dużo zarobić. Największą potęgą Instragrama pozostaje piłkarz Cristiano Ronaldo.

Z danych serwisu Statista.com wynika, że najpopularniejszym kontem formowym na Instagramie jest Nike, który w grudniu 2017 r. miał ponad 69 mln obserwatorów. Ostatni skandal wizerunkowy mógł wynik obniżyć, ale liczba obserwatorów wzrosła – teraz jest to ponad 82 mln obserwujących. Dodatkowo konto Nike Football obserwuje 36,8 mln osób. Inne firmowe konta spośród najpopularniejszych na Instagramie to Victoria’s Secret z 62,8 mln obserwatorów czy H&M z 27,8 mln.

Mogą Ci się również spodobać

Rosja prześwietli Samsunga

Federalna Służba Antymonopolowa (FAS) sprawdza czy rosyjska spółka koreańskiego giganta nie stosuje zmowy cenowej. ...

Serwisy społecznościowe: kto rozdaje karty

Temat ochrony danych zamieszczanych na serwisach społecznościowych nigdy nie był tak szeroko dyskutowany. Jednak ...

Ameryka odcina rywali od sztucznej inteligencji

Administracja Trumpa podjęła kroki w celu ograniczenia eksportu sztucznej inteligencji do Chin i innych ...

Bogusław Chrabota: Facebook i Twitter? To nie jest szczyt rozwoju

Myślę, że problem z komunikacją między ludźmi był zawsze, a nasilił się wraz z ...

Facebook idzie na rekord. Wyciek danych 267 mln użytkowników

Społecznościowy gigant zaliczył kolejna wpadkę. Przez dwa tygodnie w internecie, na hakerskim forum wisiała ...

Piotr Lewandowski: Może pojawić się technologiczne bezrobocie

Po raz pierwszy w historii następuje taki postęp technologiczny, który pozwala zastępować ludzi nie ...