Gwiazdy biją firmy na Instagramie

Na Instagramie konta z największą liczbą obserwatorów należą do sportowców i celebrytów.

Zdecydowanie wyprzedzają oni pod tym względem czołowe konta należące do firm. To ważne, bo na milionach obserwatorów można dużo zarobić. Największą potęgą Instragrama pozostaje piłkarz Cristiano Ronaldo.

Z danych serwisu Statista.com wynika, że najpopularniejszym kontem formowym na Instagramie jest Nike, który w grudniu 2017 r. miał ponad 69 mln obserwatorów. Ostatni skandal wizerunkowy mógł wynik obniżyć, ale liczba obserwatorów wzrosła – teraz jest to ponad 82 mln obserwujących. Dodatkowo konto Nike Football obserwuje 36,8 mln osób. Inne firmowe konta spośród najpopularniejszych na Instagramie to Victoria’s Secret z 62,8 mln obserwatorów czy H&M z 27,8 mln.

Mogą Ci się również spodobać

Pierwszy na świecie komputer 5G

Przejście z sieci 3G na 4G LTE już odmieniło sposób korzystania ze smartfonów. Teraz ...

Cashy pomoże utrzymać płynność finansową

Fintech z podwarszawskiej gminy Wiązowna wchodzi na rynek z nową platformą do obsługi faktur ...

Potwory z Harry`ego Pottera opanowują polskie ulice. Kolejny będzie Minecraft

W ręce graczy na całym świecie trafił nowy tytuł od twórców legendarnej już gry ...

Klabater zagrał na giełdzie

Producent i wydawca gier wszedł dziś na NewConnect. Chętnych do zakupu jego akcji jest ...

Microsoft jest już wart ponad 1 bln dol.

Koncern, którym zarządza Satya Nadella, po raz pierwszy w historii przekroczył magiczny próg wyceny ...

Rusza sprzedaż samsungów ze składanym ekranem. Kiedy odpowie Huawei?

Samsung usiłuje nadgonić stracone miesiące, wprowadzając od piątku na rynek aparat ze składanym ekranem, ...