Gwiazdy biją firmy na Instagramie

Na Instagramie konta z największą liczbą obserwatorów należą do sportowców i celebrytów.

Zdecydowanie wyprzedzają oni pod tym względem czołowe konta należące do firm. To ważne, bo na milionach obserwatorów można dużo zarobić. Największą potęgą Instragrama pozostaje piłkarz Cristiano Ronaldo.

Z danych serwisu Statista.com wynika, że najpopularniejszym kontem formowym na Instagramie jest Nike, który w grudniu 2017 r. miał ponad 69 mln obserwatorów. Ostatni skandal wizerunkowy mógł wynik obniżyć, ale liczba obserwatorów wzrosła – teraz jest to ponad 82 mln obserwujących. Dodatkowo konto Nike Football obserwuje 36,8 mln osób. Inne firmowe konta spośród najpopularniejszych na Instagramie to Victoria’s Secret z 62,8 mln obserwatorów czy H&M z 27,8 mln.

Mogą Ci się również spodobać

Urlop z Airbnb i kamerą ukrytą w czujniku dymu

W wynajętym poprzez serwis Airbnb wakacyjnym domu znaleziono kamerę internetową. Operator serwisu dożywotnio usunął ...

Amazon: Wystarczy pomachać, by zapłacić za zakupy

Gigant e-handlu chce wdrożyć nowy sposób płatności w sieci. Czy skaner, który wykorzysta obrazowanie ...

Nowe technologie pomogą znaleźć dach nad głową

Rezerwacje mieszkania online jak wakacji w Airbnb, zaawansowane algorytmy kojarzące klientów, system rekomendacji, rozmowa ...

Polska z największym turniejem w historii

Podczas IEM po raz pierwszy odbędą się towarzyszące imprezie zawody w „Fortnite’a”. Gigantyczna strefa ...

Google i Apple wchodzą w medycynę

Sektor medyczny to obecnie najbardziej innowacyjna branża na świecie. Największe firmy wydadzą na badania ...

Startupy 2019. Collectomate stawia na rewolucję w paczkach

Zaangażowanie w projekt znanego na rodzimym rynku startupów Lecha Kaniuka i byłego piłkarza Jarosława ...