Gwiazdy biją firmy na Instagramie

Na Instagramie konta z największą liczbą obserwatorów należą do sportowców i celebrytów.

Zdecydowanie wyprzedzają oni pod tym względem czołowe konta należące do firm. To ważne, bo na milionach obserwatorów można dużo zarobić. Największą potęgą Instragrama pozostaje piłkarz Cristiano Ronaldo.

Z danych serwisu Statista.com wynika, że najpopularniejszym kontem formowym na Instagramie jest Nike, który w grudniu 2017 r. miał ponad 69 mln obserwatorów. Ostatni skandal wizerunkowy mógł wynik obniżyć, ale liczba obserwatorów wzrosła – teraz jest to ponad 82 mln obserwujących. Dodatkowo konto Nike Football obserwuje 36,8 mln osób. Inne firmowe konta spośród najpopularniejszych na Instagramie to Victoria’s Secret z 62,8 mln obserwatorów czy H&M z 27,8 mln.

Mogą Ci się również spodobać

Youtube oznaczał filmy z Notre Dame jako teorie spiskowe

Wkrótce po tym, jak największe stacje telewizyjne uruchomiły na Youtube swoje transmisje z Paryża, ...

Chmura rośnie jak szalona. Kto się liczy?

Popularność usług chmurowych szybko się zwiększa. Jak pokazują najnowsze dane firmy Canalys, wartość tego ...

Airbus atakowany przez hakerów. Bo Chiny budują własny samolot?

W ciągu roku miały miejsce cztery ataki hakerskie na podwykonawców Airbusa, europejskiego giganta lotniczego ...

Ponad połowy polskich firm nie stać na inwestycje w IT

Aż 59 proc. menedżerów w polskich przedsiębiorstwach nie ma wystarczających budżetów na niezbędne inwestycje ...

Apple rzuca wyzwanie Netflixowi i HBO

Producent iPhone’ów ma w poniedziałek ogłosić start nowego serwisu wideo na życzenie. Dołączy tym ...

Uber kupuje największego rywala na Bliskim Wschodzie

Uber ogłosił, że zamierza kupić firmę Careem z Dubaju za aż 3,1 mld dolarów. ...