Reklama

„Jadł tylko to, co osobiście zabił”. Prezes Twittera wspomina obiad z Zuckerbergiem

Szefowie największych mediów społecznościowych mieli unikalne przeżycie kulinarne. Szef Twittera Jack Dorsey długo będzie pamiętał koźlinę szefa Facebooka.

Publikacja: 25.01.2019 14:37

„Jadł tylko to, co osobiście zabił”. Prezes Twittera wspomina obiad z Zuckerbergiem

Foto: Bloomberg

Jack Dorsey w rozmowie z magazynem „The Rolling Stone” uchylił rąbka tajemnicy co do prywatnego życia sławnych i potężnych – opowiedział jak wyglądał swego czasu obiad z Markiem Zuckerbergiem, twórcą i szefem Facebooka. Według Dorseya działo się to w czasie, gdy CEO Facebooka „jadł tylko to, co osobiście zabił”.

Dorsey opowiedział magazynowi, że spotkali się kiedyś z Zuckerbergiem na obiedzie u właściciela Facebooka. Mark Zuckerberg miał przyrządzić na obiad koźlinę z osobiście zabitej przez siebie kozy. Jack Dorsey przyznał jednak, że nie widział, jak szef Facebooka zabijał kozę, która według niego miała zakończyć żywot po użyciu przez Zuckerberga pistoletu ogłuszającego i noża. Po uboju zwierzę trafiło do rzeźnika, a następnie Zuckerberg próbował przyrządzić z mięsa posiłek. Dorsey opowiadał jednak, że danie z koźliny najwyraźniej szefowi Facebooka nie wyszło, gdyż po 30 minutach „było zimne”.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama