Reklama
Rozwiń
Reklama

Polak musi testować, czyli jak kupujemy online

50 mld zł – tyle, według raportu Interaktywnie.com, wydamy na zakupy online w 2019 r. W sieci pieniądze wydaje już 49 proc. Polaków i ten odsetek stale rośnie. Nie oznacza to jednak, że tradycyjne, fizyczne sklepy muszą się obawiać.

Publikacja: 17.04.2019 13:50

Polak musi testować, czyli jak kupujemy online

Foto: cyfrowa.rp.pl

Z najnowszych badań SAP wynika bowiem, iż co drugi z nas chce „testować” produkty w sklepie – obejrzeć go, dotknąć, wypróbować.

– Nad Wisłą obserwujemy rosnącą popularność modelu e-commerce, połączoną jednak z wyróżniającą się na tle innych krajów chęcią dostępu do fizycznych placówek. Wskazuje to na potrzebę rozwijania przez firmy w Polsce wielokanałowych strategii i narzędzi budowy relacji z klientami – przekonuje Tomasz Niebylski, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w SAP Polska.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Reklama
Reklama